< Tilbake til oversikten

Dagens formbilder

Nordmørsloppa sa for siden:

Det er skikkelig harry..og veeeldig ego, men jeg MÅÅÅ bare legge ut formbildene mine etter 3 mnd intensiv styrketrening. Har et bilde for sammenligning, før jeg begynte med styrke.

At styrketrening og lavkarbo IKKE fungerer i lag, er i allefall ikke riktig. Jeg føler det er god kvalitet over øktene, selv om jeg kanskje orker mindre i lengden. Men eksplosiviteten merker jeg har økt!
Når jeg går/jogger i moderat tempo over 1 1/2 - 2 føler jeg meg som en "evighetsmaskin..og kan bare fortsette og fortsette...noen som kjenner seg igjen?
Derimot ved type tabata/høy intensiv intervaller over en lengre tid kan jeg merke at jeg går litt tom- Men da funker litt karbohydrater...
Her er det ikke snakk om raske karbs, men frukt med moderat GI. Slenger gjerne i meg et eple eller en banan...virker som om det er lett tilgjengelig energi for kroppen i slike settinger
Dette ble en liten digresjon..men pytt pytt:)

Her er i allfall formen om dagen...:) og jeg kommer aldrig til å gå tilbake til vanlig karbo-mat som de fleste som driver med trening spiser.

jeg er kjempefornøyd med lavkarbo kombinert med trening!

Dietta sa for siden:

Så flott Loppa :heia::heia:
Har absolutt ikke lyst til å møte deg en mørk natt nei - hvis du er i dårlig hunør mener jeg :p

takk! hihiihi.. heldigvis er jeg veldig snill, og langt i fra så macho som på disse flexe-bildene :D

smgj sa for siden:

Fantastisk innsats og lønn for strevet!

Borealis sa for siden:

Way to go!!!!

Kjempebra!!

Mariann S sa for siden:

Kjempeflott :heia: du har virkelig fått igjen for 'jobben' :)

Glorfinia sa for siden:

Så flink du har vært! Skikkelig inspirerende. Når jeg blir slank, skal jeg definitivt få meg muskler. :boxing: Hadde sansen for tattisen din også! :D

sirimor sa for siden:

Kjempebra, jeg er imponert!

Jeg har samme erfaring som deg,- lavkarbo og styrke funker veldig bra sammen.
Også moderat rask gange går utrolig fint. Som du beskriver det, "som en evighetsmaskin":D

Dine bilder og prestasjoner var virkelig inspirerende. Utrolig bra!

nellie sa for siden:

Looking great! Gleder meg til jeg en gang får kvittet meg med såpass med fett at musklene jeg har faktisk synes.:p De er jo under der.

Jaudå sa for siden:

Smashing grisebra:D:D:D:eek::D:D
Inspirasjon til tusen:blomster: Takker og bukker

Takk sjøl! det er jo veldig godt for sjølbildet også, og få vist seg litt frem med slike flotte tilbakemld. dere er jo så snille :)

Oh jess, musklene er der :) det er virkelig moticerende å se at kroppen kan formes:)

Tusen takk! Føler lønna er god ja :D

Takker!!

Takk!

Så godt å høre at jeg inspirerer. Det er ogsp fult mulig å slanke seg med styrketrening da fettet ogsp firsvinner. og større muskler=mer effektiv forbrenning ;)

Takk! ja, jeg har hørt flere snakke om denne "evighetsmaskinen" også...det er noe jeg ikke følte før lavkarbo :) kjempe artig å høre at jeg inspirerer.

Runegutt sa for siden:

Dævven. Du har gjort jobben og vel så det.
Et minus her! Sladde bilder??? Lite mannevennlig det ;)

shailene sa for siden:

Så flink du er! Syns du hadde veldig fin kroppsfasong fra før også da, men dette var skikkelig imponerende bilder :D

Hihi;) tusen takk shailene. Men det er stilig hvordan man kan endre seg fra pærefasong til timeglass med sturketrening..har vert mye fokus på overkropp og skuldre. Da jeg veide 90kg+ så hadde jeg flat mage og smale skuldre..det legget seg liksom rundt rumpe/lår.med meg. Men får bygd.litt muskler på overkropp så kompanserer deg.
Ikke at jeg var veldig missfornøyd før altså..men stilig at kroppen kan formes(med de genetiske begrensningene/utgangspungt man har:)

HAHAHA Runegutt :D du veit..det er en stor minus.med styrketrening...det.fjerner fett på plasser man som dame gjerne vil beholde litt! Altså..ikke mye å skryte av på den fronten :p
men send meg en pm så får vi se hva jeg får hostet opp med av bilder hehe nei,da :)

Runegutt sa for siden:

Runegutt er motstander av alle former for brystreduksjon hos pene quinder.

Mener av prinsipiellt grunnlag at brystreduksjonsopperasjoner bør forbys. :)

senka sa for siden:

Så flott du er:)Gratulerer så mye:D

gamlebyen sa for siden:

Dæven!
ja, her er det bare å stå på! Utrolig bra jobba!

Tusen takk dere! :p

Dilly sa for siden:

ha ha ha :lol::lol:
jeg har sydd inn mine. Ikke mye på hver, men de fjernet noe løshud og stappet innholdet på plass der det skulle være. Fra pølser til hamburgere liksom :) men nå har jeg gått ned veeldig mye altså, så alt hang og slang. Det ble bra for min del :)

Runegutt sa for siden:

Godt ingen ble fornærmet av mitt gutteinnspill.
Mener i utgangspunktet at quinder er skjønne, i alle former og fasonger :)

langaard sa for siden:

:love:Sånne gutter det vil lavkarbojenter ha:heia::heia:

ftdmia sa for siden:

Bra form, men du burde legge ut et helkroppsbilde relativt avslappet sånn at det faktisk går an å sammenligne med før-bildene.. :P

Dilly sa for siden:

Du har vært kjempeflink! Flott kropp, og med masse MUSKLER :)

Det har du helt rett i :) skal få tatt noen i dag tenker jeg :D

Her har jeg mekket sammen et før/etter bilde med samme avslappet positur, selv om holdningen virker bedre på etter- bildene. men det er nok som resultat av "oppstramminga"
Litt dårlig lys og bilde...men får jo et lite inntrykk :)

Jaudå sa for siden:

Åååå så snasent....;o)))))

Jaudå sa for siden:

Uuups, hørtes kanskje litt feil ut:o.
Er jente, legger ikke an på deg, syns bare du har gjort en grisebra jobb, og er bittelitt misunnelig, men kommer kjapt etter:D:D:D

hehehe ler høyt:D
men, tusen takk! gled deg til du kommer etter! er super motiverende å se seg selv foranderes:p

Runegutt sa for siden:

Du skal være fornøyd med utviklinga. Det som slår meg er hvor mye bedre holdning du har nu :)

ToreH sa for siden:

Imponerende loppa! Virkelig imponerende! Kul tråd forresten, en helt egen tråd med egne bilder ;)
Tror jeg skal etablere en slik jeg også? :eek:

ja, jeg merker(og ser) stor forskjell i holdning..også når det gjelder smerter i korsrygg.
Tusen takk Runegutt:p

Ja, det syns jeg du skal gjøre! finns det ikke egen tråd for sånt her? journaler/dagbøker..o.l??
savner liksom en plass å gjøre av alt ego-stasjet mitt :p der jeg kan poste bilder og anna pjitt pjatt

Marella77 sa for siden:

Så flink du har vært til å trene!!! Råbra, motiverende for oss andre! Takk for at du deler!! :D

Bare hyggelig å kunne inspirere! syns selv det er supermotiverende å følge med på bildetråden:D
Har endelig karret meg til å lage egen journal..så kan jeg samle alt lopperiet mitt der :p

Marella77 sa for siden:

Hehe :) Kanskje lurt å legge link i signaturen din til din journal?

How?? det er en journal her inne altså:)

Marella77 sa for siden:

DER så jeg linken din nederst ;)

:D hurra!

Dietta sa for siden:

Wow snuppa. Stum av beundring - og det skal litt til å stoppe kjeften på meg !!!
Hurra for deg :heia::heia::heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.