< Tilbake til oversikten

Anbefaling av Ultra på Brynsenteret

yoga sa for siden:

Det er ikke ofte jeg kommer med anbefalinger av butikker på forum, men denne gangen gjør jeg et unntak.

I stad var jeg en tur på Ultra på Brys for å handle litt småting, og da kom jeg over flere hyller med lavkarbo-, rå mat- og glutenfrieprodukter. Jeg så alt fra fiberhusk, til gojibærsnacks og kokosmel. Jeg kom i snakk med ei som jobber der som fortalte at de har begynt å satse på denne typen matvarer da de har flere kunder som etterspør det. De kommer nok også til å utvide ytterligere, sa hun.

Det er som kjent dyrt med denne typen matvarer i Norge, men i forhold til helsekostbutikker synes jeg det ikke var ille. Eksempelvis kostet kokosmel 100,- og quinoamel under 100-lappen.

Jeg anbefaler virkelig å stikke innom her neste gang det skal handles inn ingredienser hvis du bor i nærheten. :cool:

Rin sa for siden:

Kan tipse om at Meny på Ringnes Park også har en del av disse spesialvarene - fiberhusk, fibrex, sukrin, mandelmel, og mer som jeg ikke har oversikt over. (Og fullt utvalg sjokoladeprinsen-sukkerfrisjokolader...)

Qlio sa for siden:

Det er i samme bygget som tannlegen min holder til.... og der er jeg jo ganske ofte for tiden.... banner litt Skal ta en tur og kikke allerede 12.mai!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.