gamlebyen sa for siden:
Tipsene finner du her, men kort fortalt:
- Logg treningen!
- Hold deg til programmet og øk gradvis
- Kjør baseøvelser!
- Dropp masse kosttilskudd!
- Nok protein og rikelig med riktig mat
- Løft tungt nok!
gamlebyen sa for siden:
Tipsene finner du her, men kort fortalt:
ToreH sa for siden:
Ikke mye nytt her, men sikkert en god påminnelse allikevel. Takk gamlebyen!
gamlebyen sa for siden:
Hypah, helt enig. Men det kan jo være nyttig for de som er nye, og som du sier, en påminnelse for de av oss som har holdt på litt
shailene sa for siden:
Gode tips! Dropp kosttilskudd som ikke har noen dokumentert effekt er vel rettere sagt da? :)
ToreH sa for siden:
Ja, høres jo ikke dumt ut....men jeg kommer ALDRI til å slutte å ta mine daglige 3000 enheter med D-vitaminer...og crom, selen og en haug med andre tilskudd jeg anser som nødvendige :-)
VSB sa for siden:
Vel, jente, nybegynner og pyse.... Det får stå til.
Jeg tar knebøy i stativ med vektstang. Det føles greit. Men, markløft, Benkpress ol virker skummelt. Ikke fordi jeg er redd for store muskler, ser gjerne at de vokser litt... Men redd for å miste kontrollen på vektene og skade meg sånn. Så lenge de er festet i et stativ, er det en sikkerhet der.
Har ikke luksusen med en treningspartner eller PT.
gamlebyen sa for siden:
VSB
Dette går bra vøtt! Høres ut som du bruker en Smith-maskin, og det er lurt i begynnelsen mens du bygger opp styrken din og ikke minst selvtillit og teknikk. Øk gradvis med vekter, så skal du se at dette går bra. Det er jo også mulig å spørre noen andre der om å spotte deg. De aller fleste har ikke noe problem med det.
En annen ting kan være å ta f eks benkpress med hantler, så skulle du miste kontroll, får du i det minste ikke stanga i brystkassa eller ansiktet :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.