< Tilbake til oversikten

Ny lavkarboklubb med Hexeberg

Nerthus sa for siden:

Synes også det var litt dyrt, men har planer om å melde meg inn for å se omfanget :)

Wonder woman sa for siden:

Har veldig lyst å melde meg inn, men venter litt for å høre andres erfaring først...

Jaudå sa for siden:

Nope, alt for dyrt:eek:

senorita sa for siden:

Ja det var stive priser og jeg er allerede med i en side, så vi får se.. om den tar helt av så kanskje.. Men foreløpig er jo dette forumet supert :)

Jaudå sa for siden:

Trives også supergodt her, og trenger intet mer:D

amritam sa for siden:

Det ser egentlig ikke ut til at de tilbyr noe jeg trenger til den prisen, så jeg lar nok være foreløpig...

index sa for siden:

Greit nok som et alternativ til VGs vektklubb, som jeg også har betalt en del kroner til. Men jeg synes jeg har fått såpass bra tak på dette nå at jeg ikke ser noen spesiell grunn å betale såpass mye for å fortsette som nå. Det er vel mest beregnet på nybegynnere som har problemer med å sette seg inn i dette på egen hånd?

ftdmia sa for siden:

Så driftige ekteparet Hexeberg skulle være, da.. :s synes egentlig ikke prisen er så ille. Nå spiser ikke jeg etter lavkarbo, da :p

(Hvis dere lurer på hvorfor jeg er her inne er det fordi jeg synes det er interessant, og pga. alle de gode oppskriftene uten sukker.. ;))

Lillemy71 sa for siden:

Ser ikke ut til at de tilbyr noe som jeg ikke kan finne her, i bøker og på diett.no så jeg tviler på om jeg kommer til å betale for den tjenesten. Men kan nok sikkert være bra for en nybegynner.

TrillTrall sa for siden:

Bortsett fra nettmøtene er det jo ikke noe der man ikke kan finne gratis på nettet? Hadde jeg hatt behov for å gå mye ned i vekt og vært desperat hadde jeg nok kanskje vært troende til å melde meg inn, men ikke nå.

Kula sa for siden:

699 kroner for et års medlesmsskap er jo billig, forutsatt selvfølgelig av at man har nytte av tjenestene de tilbyr.

Mange er veldig usikre på egen vurderingsevne, spesielt når egen fornuft tilsier noe helt annet enn de offentlige kostholdsanbefalinger. Da kan nok mange finne det trygt og godt å kunne rådføre seg med sin egen spesialist i indremedisin.

Jeg syns det er et godt initiativ.

vimsen85 sa for siden:

Det er faktisk akkurat samme priser som VG's vektklubb. Blir spennende å se om de kommer til å beskylde Hexeberg for å skvise penger ut av folk, slik de har gjort før :p

Tirililltove sa for siden:

Synes det er et flott tiltak og en motvekt til høykarboalternativene.

Det er mye uvitenhet blant folk flest, bl.a. Pga avisenes oppslag, så her er enda en mulighet for folk flest for mer kunnskap og glede av lavkarbo.

vi har alle en jobb vi lever av, så hvorfor skal ikke leger ha det?

Synes Hexeberg også skal få kreditt for å spre budskapet hun har brukt sitt yrkesliv på å forske på

bente1 sa for siden:

Jeg føler meg helt selvgående på lavkarbo nå, men jeg har likevel velgt å melde meg inn. Jeg synes det er et veldig bra tiltak som jeg gjerne vi støtte opp rundt ;)
Er så glad selv for at jeg har oppdaget dette kostholdet, så jeg gleder meg over alle som gjør en jobb med å spre de gode sidene med det til andre. Så får jeg selv heller prøve å støtte opp rundt det på den måten jeg kan ;)

Mithila sa for siden:

er det andre enn meg som har problemer med pålogging i dag?

Hege-mor sa for siden:

En stund siden denne stråden var aktiv.... lurer på om det er noen som har vært eller er medlem, og kan dele sine erfaringer på godt og vondt.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.