StineH sa for siden:
Jeg synes varmen er DEILIG! Gleder meg sånn til å ta helg med min lille familie i morgen. Da skal vi grille masse, sole oss, og bare slappe av.. Lykke! :D
StineH sa for siden:
Jeg synes varmen er DEILIG! Gleder meg sånn til å ta helg med min lille familie i morgen. Da skal vi grille masse, sole oss, og bare slappe av.. Lykke! :D
Sanney sa for siden:
uansett hva frysepinner måtte si, så er ikke 30 grader innendørs deilig.. jeg blir helt satt ut og får ikke gjort noe som helst =/
vaskeklut sa for siden:
apropos frysepinner så foreslår jeg du lager ispinner! :D
mrs kishty sa for siden:
Lurer på å lage saftis imorgen jeg, av funlight saft, det må da være lov.... :)
Zillah sa for siden:
Eg har ikkje nok former til å lage ispinner, men avocado-lime-ispinnane til Rin ser jo gode ut, da. Skjønt akkurat i dag er det meldt ikkje-så-deilig vær, og eg meiner det var regn eg høyrde da eg vakna for litt sida.
Sanney sa for siden:
her er det så varmt at jeg ikke får sove.. fikk kanskje 3 timer. liker ikke å ha verandadøra åpen når jeg sover, men har åpna den nå... bare for å bli tilhører til måkeoperaen. så da får jeg hvertfall ikke sove no mer på en stund...
Anarko sa for siden:
Jeg og sambo har ikke så stort soverom så i er pent nødt til å ha vinduet åpent om natten. Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men nå sovner jeg til tross for både måkeopera og snakking i bakgården :D
Carisma sa for siden:
Vi sover alltid med åpent vindu, og jo mer lyd jo bedre sover vi :D. Har lært opp junior til det også, kan ikke ha en unge som ikke sover med folk rundt seg eller tv'n på. Men lurer på hvordan det blir når vi flytter... Kanskje det blir som da jeg bodde rett utenfor København. Det var så stille at jeg måtte sove med radio på! :rolleyes:
mrs kishty sa for siden:
God morgen folkens, ser ut som om det blir nok en nydelig dag :) Ungene sitter og spiser vannmelon til frokost og er meget fornøyd med det :) Ha en fabelaktig dag :)
milena sa for siden:
God morgen, god morgen! Her er det og sol og vi skal ut å ta lørdagshandelen for hånd da vi ikke har bilen i dag. Blir en liten trening av det, ikke sant? Ellers synes jeg at dette været bare skal fortsette og så kan de vær sånn hele sommeren! Syns nå jeg!
Anarko sa for siden:
I går hadde jeg lyst til å feire at jeg har fri til onsdag. Så jeg og noen til satte oss i parken, grillet og tok oss noen glass. Jeg tror jeg har bevist en gang for alle at jeg ikke kan drikke etter en tidligvakt. Gikk rett i fletta jo!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.