Skal i konfirmasjon i mai og har tenkt å driste meg til å gå med skjørt ene dagen og kjole andre dagen.
Men har et skjørt som går ca ned til knærne. Det er svart med svake striper og en rød bluse. Den er lang med litt langt stykke bak om dere skjønner. Den er klar rød, jeg er veldig glad i farger. Men begynner å tvile på om det egner seg til en konfirmasjon? Med svarte støvletter til. Kanskje det hører mer til julen? Er veldig glad i den blusen jeg og får komplementer for den men kan jeg gå i den ved en sånn anledning?:)
Juhuuu da gjør jeg det da. Leste en plass om noen som hadde noe rødt som hun ikke kunne gå med anna enn i jula. Ellers følte hun seg som et juletre osv. Så jeg begynte å fundere og fikk litt hetta. Har aldri sett noe galt i dette jeg men kanskje våren er forbeholdt kjedelige farger, men.... skal jo ikke i begravelse heller da. Hehe.
Tusen takk for svar.:D
Jeg synes den rette rødfargen absolutt passer til mai-selskaper (spes. 17. mai og konfirmasjoner). Og så finnes det rødfarger som kanskje er mer "julete", og som ikke passer så godt til selskaper i mai.
Kjør på med rød bluse du. Om du liker den, føler deg vel i den og får kompl. når du har den på deg, ja da utsråler du en fantastisk flotte personlighet og gløder når du bærer den, så da kunne det igrunne vært en striesekk bare du følte deg fin.
Ta på deg det du ønsker, hørtes ut som en super ide og ha skjørt ene dagen og kjole andre. Ha en flotte konfirmasjon i rød bluse:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.