Da var min første dag med ketolyse overstått. Overraskende hvor lite sulten jeg har vært i dag!
I morgen er det lørdag og da blir det skikkelig lavkarbo pizza (2.6 karbo i hele pizzaen!) og sukkerfri gele + fløte :)
Lenge siden jeg har følt meg så motivert.
Velkommen i gjengen, hehe ;) Ser på Tickeren din at du allerede har gått ned mye! Kan jeg spørre hvordan? Flott at du også er fornøyd med ketolyse, så langt. Får håper det varer! Det gjør det iallefall for meg! ;)
Jeg gikk ned så mye bare på å endre porsjonene og spisevaner. Rett og slett, bare spise mindre og oftere. Før hadde jeg en tendens til å spise MASSE bare en eller to ganger om dagen + lite mosjon på grunn av sykdom.
Men etter den endringen gikk jeg ned veldig mye på bare få måneder, da jeg ikke hadde vært overvektig så veldig lenge.
Men nå står vekta ganske stille og jeg har fortsatt noen kilo til overs på kroppen. "Lav og lubben", hehe :)
Så nå var det på tide å starte med ketolyse, skal prøve å vente med å veie meg til neste søndag (fast veiedag) :)
Og pizzaoppskriften tok jeg fra en fantastisk lavkarboblogg med masse inspirasjon:
Prøvde denne i kveld for første gang, og ble positivt overrasket :)
Forstekte i 20 min. De ble ikke soggy, og bærer fyllet godt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.