< Tilbake til oversikten

LAVKARBO APP for iphone og ipad

streber sa for siden:

Jah, det er egentlig det, ville bare fortelle det har kommet en app på appstore, til 7 kroner, som finner karboinnhold i alt du lurer på. Kjøpte den akkurat selv, artig synes nå jeg:)
[size=3][/size]
[size=3][/size]
itunes.apple.com/no/app/lavkarbomat/id493864477?mt=8

mayeliz sa for siden:

Har den jeg også. Gleder meg til den blir mer utbygd - flott at man kan legge inne grensen for karbene individuelt :-)
Jeg liker denne appen, ser lovende ut :-)

Bik sa for siden:

Håper den kommer til android.

Vidarr sa for siden:

Hei
Vil bare fortelle at det kommer en gratis lavkarbo handleapp i juni som bl.a. inneholder den nye Matvaretabellen fra 2012.
;-)

streber sa for siden:

Ok, typisk når jeg har kjøpt denne. ja, ja, men den er nå kul da:)

Migica sa for siden:

Har lasta den ned jeg og, synes den virker som ett flott hjelpemiddel, iallefall for meg som ikke er helt inne i dette med karboregning ennå.. Kjekt å kunne søke opp en matvare og få grønt, gult eller rødt lys hehe.. Gjør det iallefall enklere for meg å velge bort matvarer i butikken!

streber sa for siden:

Veldig kjekt synes jeg også ja:)

LaLa77 sa for siden:

Syns den har potensial til å bli bra. Litt for mye som mangler der nå til at det er praktisk å bruke den nå.
Eller så er det mulig at jeg spiser såpass lite vanlig mat, siden jeg finner lite av det jeg legger inn :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.