< Tilbake til oversikten

Lavkarboknekkebrød fra Brisk

#1

Momse sa for siden:

Ja, det fant jeg på Obs! i går :heia:
Syns de var gode også!! Deilig å ha et alternativ til hjemmebakt - er ikke sååå ofte jeg prioriterer det i en hektisk hverdag :D
[size=3][/size]
Glutenfrie lavkarbo knekkebrød fra Brisk bakeri Ålesund - det glutenfrie bakeri :)
[size=3][/size]
Ingredienser:
Valnøtter, sesamfrø, gresskarkjerner, linfrø, solsikkefrø, soyabønner, fiberhusk, bakepulver, salt, krydder.
[size=3][/size]
Næringsverdi pr 100g:
Energi 1073kj/214,7kcal
Protein 13,19gr
Fett 22,78gr
Karbohydrat 3,38gr
Kostfiber 5,9gr
[size=3][/size]
Kostet rett under 30,- kr for seks "trekanter".


#2

Yonah sa for siden:

Jeg fant disse i dag og trodde de var en nyhet, også har de funnets så lenge. Gode er de nå i allefall, helt vanlige knekkebrød. Greit å kunne kjøpe noen ganger.


#3

Jean1986 sa for siden:

Hvor kjøpte du de?:)


#4

Yonah sa for siden:

Rema.


#5

Festina lente sa for siden:

Hvor mye karber er det ca pr. knekkebrød?


#6

grotingeling sa for siden:

Hvilken Obs! ?? :spent:


#7

Momse sa for siden:

Hmmm...Nå husker jeg ikke hvor jeg kjøpte jeg kjøpte de, men det var enten på Lagunen eller Sartor ;)
Vestkanten var ikke åpnet da, men de har vel kanskje alle tre...!?
Jeg skal nedom VK etterpå, så kan sjekke ;)


#8

grotingeling sa for siden:

Venter i spenning, kjører forbi Vestkanten så og si hver dag så det blir ofte handlet der :p



#10

Momse sa for siden:

Jeg hadde ikke veldig god tid når jeg handlet på Obs! VK i dag, men jeg fant de ikke...hmmm...


#11

Filakia sa for siden:

0,63 gram karbo per knekkebrød.


#12

Butterfly83 sa for siden:

Kan det stemme? Var det ikke 3.3 pr 100 gram? Da må de knekkebrødene være utrolig små?


#13

Rin sa for siden:

De er veldig tynne og lette, så det stemmer nok!


#14

caja sa for siden:

Vel, jeg tror ikke noe på at det kun er 6,1g karbohydrater pr 100g i disse! Har spist noen få og ikke lenger i ketose.


#15

StineK sa for siden:

Min erfaring er at jeg får fin vektnedgang selv om jeg spiser et slikt hver frokost. Men jeg gidder ikke å måle om jeg er i ketose så den biten vet jeg ikke noe om.

Hvilke andre ting spiste du samme dag?


#16

index sa for siden:

Samme her. Gode knekkebrød som jeg spiser innimellom. Og ketosticks er jo bare så 2013...:D


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.