Da har jeg bestilt meg varer for 15 dager fra Eurodiett, så nå er jeg snart igang med å prøve dette. Bestilte kun for 15 dager i første omgang, tilfelle det skulle være noe jeg ikke skulle like så kan jeg endre på det til neste bestilling.
Jeg er veldig spent, å håper dette forumet er aktivt :D
Jeg er forresten ei jente på 23 år fra Østfold, var normalvektig før jeg ble gravid, men nå etter to graviditeter har jeg brått 30kg pluss å ta vekk. :) Ser lyst på det, for dette skal man klare :) tommelopp :)
Lykke til! Dette går kjempefint.
Jeg er selv godt igang med Eurodietten. Har gått på den i 14 dager nå, med en kombinasjon av fase 1 og 2. Har gått ned 8 kilo allerede, og er strålende fornøyd. Har jo fremdeles over 20 kilo igjen, så blir vel å holde meg i fase 2 gjennom sommeren.
Dette går veien!
Jeg er akkuratt ferdig med fase 1... 30 dager.. Og det gikk mye bedre enn jeg hadde trodd!!:-) skal til legen til uken...så får se hvor mye jeg har gått ned første mnd :-)
Så bra at jeg fant denne tråden da jeg starter på eurodietten i dag! Har akkurat inntatt første måltid som var sjoko-cereal. Ble aldeles ikke skremt over smaken på den. Helt ok å starte dagen med tenker jeg. Jeg går rett inn i fase 2. Skal prøve å komme meg ned ca 10 kg, og legen mente da at jeg kunne hoppe over fase 1. Veldig greit å ha mulighet til å innta litt kjøtt og grønnsaker nå i disse grilltider :) Jeg har bestilt varer for 30 dager, fikk noen anbefalinger fra legen hva jeg burde bestille. Er motivert, og gleder meg til å se resultater etter hvert.
Håper vi som er i gang kan snakkes litt her i denne tråden i tida framover. Veldig godt å kunne høre med dere andre hvordan det går etter hvert.
var hos legen i dag og veiet meg. har gått ned 10.1 kg på fase en, 13 cm i magen og 6 av kiloene var rent fett :) Så er kjempe fornøyd :) Er skikkelig motiverende når det går så fort :D
Nei man må til lege:)Ligger info på nettsiden deres om hvor du kan få legetime.Eller du kan du kontakte de og høre om det er en lege der du bor som forskriver eurodietten.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.