Har du avinstallert i mellomtiden? Hvis ikke anbefaler jeg at du går inn på kontrollpanel og avinstallerer hele messenger og laster ned og installerer på nytt.
Evt kan du finne et annet sted å laste ned fra? Bruker du den offisielle nedlastingsiden til microsoft?
Kommer ikke på noe annet i farten når jeg ikke er der og kan se på pc'n din annet enn å avinstallere windows live essentials og slette alle installeringsfilene som sikkert har lagret seg et sted, restarte pc'n og forsøke på nytt.
Ellers kan du google feilmeldingen og få opp flere sider med samme tema og muligens forslag til løsning, som feks her.
Får det fortsatt ikke til:(
Jeg leste gjennom linken din Nerthus, men jeg må bare innrømme at jeg ikke skjønner noen ting av det som står der:(:confused::confused:
Jeg er bare rett og slett fryktelig dårlig på dette her.
Ikke er det min PC og de jeg skal chatte med bruker alle sammen msn, så det er ingen vits å bruke et annet program.
Jeg klarte å slette programmene og fikk lagt dem inn igjen via firefox istedenfor google crome som jeg bruker for tiden, men får fortsatt ikke opp msn når jeg går inn på programfilen og prøver å åpne det.
Kan forsåvidt chatte via hotmailsiden, men jeg synes det er ganske ubrukelig for å være ærlig. Savner msnvinduet:(
Har brukt www.digsby.com i flere år og kommer nok aldri til å gå tilbake til msn igjen. Kan anbefales i mellomtiden om ikke annet. Derfra kan man også styre twitter, facebook, flere e-mailer, flere IM klienter (deriblant facebook chat)... osv.
Når du avinstallerer kan det også være en idè å slette alle mulig gjenværende filer i msn-mappen i Programfiler og UserData (ofte C:\Users(brukernavn)\AppData), der havner det gjerne mye rusk.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.