< Tilbake til oversikten

Dere som legger inn på diett.no

Nordmørsloppa sa for siden:

Lurer på hva deres ukesgjennomsnitt på karbo,fett og proteiner er ? :p
altså ikke oppgitt i e% (kakediagrammet), men oppgitt i gram.

Tok en kjapp utregning i sted, og denne ukens gjennomsnitt på makronærinsstoffer var..:

1639kcal
95,5gram fett
35gram karbohydrater
105gram proteiner

Yrla sa for siden:

hvorfor vil du vite det når alle kropper ikke kan passe til å få samme mengde så forskjelige som de er?

Ziltoidia sa for siden:

For all del.

For en frøken på 168cm høyde og 22 år:

Forrige uke:
1480 kcal
115 fett
27 karber
78 proteiner

Denne uken:
1620 kcal
133 fett
26 karber
79 proteiner

nellie sa for siden:

Jeg har for det siste halve året:

Kcal: 1845
Karb: 88 gram (19%)
Prot: 110 gram
Fett: 116 gram (56%)

15.000 kalorier fra smør, som er på toppen av inntakslista:p 10.000 av egg, 9820 av bremyk, 5040 fra laks og 4630 fra cocosa:p

rut311 sa for siden:

Hvor finner dere de opplysningene for uke/halvår?

i allefall ikke for å kopiere det andre inntar av næringsstoffer...jeg er bare nyskjerrig hvor jeg ligger kontra dere andre :)
vi er jo forskjellige JA, og jeg spiser det jeg har lyst på når jeg har lyst på det..og stopper når jeg er mett...da blir det denne sammensetningen som jeg sa her oppe ifgl karbo,fett og proteiner.

Og jeg er bare nysgjerrig på hva andre får i seg...nettop fordi vi ikke passer til å få i oss samme mengder av alt, fordi vi er så forskjelige. Hadde alle fått i seg det samme kunne jeg jo bare sett på mitt eget oppsett,siden det var likt alle andre sitt.

jøss! det må enten være et h****ttes regnestykke! eller har du en enkel måte å regne uit på? :p

på diett.no ser jeg jo pr dag..også tar jeg bare og adderer alle dagene og deler på 7

nellie sa for siden:

Bruker somebody.no. Koster litt penger, men man får veldig mange unyttige detaljer med på kjøpet!:)

stilig! sjekker ut

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.