hei alle sammen! jeg vet ikke om dette er riktig tråd å presentere seg i, men slenger den hit:)
Jeg er fersk i lavkarbo, har gått på ketolyse dietten siden tirsdag og har allerede gått ned 2kg:) jeg må bare si HALLELUUUJA! hvorfor har jeg ikke prøvd dette før nå?!! jeg har gått ned 30 kg før jeg startet på lavkarbo, med å gå på lavkalori! jeg var så lei av å sulte meg at jeg var på nippe til å sprekke annenhver dag på slutten! men siden jeg ikke er i mål med vekt-tapet så måtte jeg finne et annet alternativ.
jeg har lenge vært skeptisk til lavkarbo, siden det absolutt høres for godt ut til å være sant! kjøpte en haug med bøker, og leste meg grønn på nettet! så satte jeg igang:D og for en lykke! jeg er mett!!
så her kommer jeg nok til å bli:D
ser dere har lagt ut masse deilige oppskrifter her inne! så gleder meg til å prøve :D
så slenger jeg på et spm til slutt, hva er den beste kaken/desserten dere har oppskrift på? er masse bursdager her i huset framover, og har veldig lyst til å unne meg noe på disse dagene:)
Så satt jeg den i fryseren jeg. Og tok ut stykke når jeg ville ha og da var det akkurat som is. Så etterhvert som den tinet så ble den kake. Jeg har iallefall falt helt for denne. Har holdt på lenge å skulle laget den kvæfjordkaken også men aldri blitt. Så det er mitt neste mål. For den høres nydelig ut. :D:D
Tusen takk Newstart :blomster: Verdens beste ja, det er en nydelig kake. Har ikke prøvd lavkarboversonen jeg heller, men Nannahs oppskrift ligger lagret og bare venter ;)
Bare hyggelig du :blomster:
Hehe har lagret den jeg også men har aldri vært en anledning slik at jeg har fått laget den.....:p (jo jeg føler at det må være en anledning, kan liksom ikke bare lage den sånn uten videre. Kjenner meg selv så godt nå hehe. Blir bare gående å spise jeg da;)).
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.