Marella77 sa for siden:
Noen som har prøvd løsvipper? Limt på selv? Før eller etter sminken legges?
Marella77 sa for siden:
Noen som har prøvd løsvipper? Limt på selv? Før eller etter sminken legges?
Ignite sa for siden:
Nei, det bryter litt med imaget mitt :cool:
Dietta sa for siden:
:lol:
lizliz sa for siden:
Lurest å legge på til slutt :) etter øyenskygge, ett lag meg maskara og eyeliner. Fresh opp eyelineren igjen etterpå dersom limet skulle finne på å ikke tørke klart. Lønner seg og å vente noen sekunder fra du påfører limet til du fester på øyet, slik at det blir litt sticky ( ikke så flytende). Fest først på midten, deretter juster inn kantene :)
silje21 sa for siden:
www.youtube.com/watch?v=2_c0LI-gr64
likte denne forklaringen
shailene sa for siden:
Legger øyenskygge først, da drysser ikke skyggen på vippene. Så legger jeg vippene, så eyeliner, for da kan jeg skjule limkanten med lineren. Vet ikke om dette er "riktig", men det er det som funker best for meg :)
Livsglede sa for siden:
Best resultat får du om du sminker deg nesten ferdig, med foundation, rouge, øyesminke utenom maskara, setter så på løsvippene, topper med maskara så er du klar for festen. Men anbefaler deg å ikke bruke limet som føler med i pk, det de selger på cubus ( cubus girl) eller mac makeup funker mye bedre:D Øvelse gjør mester.
LIBBA sa for siden:
Ja, ville tro det :D:D
Marella77 sa for siden:
Hehe Ignite!! :D
Takk for flotte tips dere :)
Qlio sa for siden:
Og for de aller fleste er det enklest og ser mest naturlig ut med punktvipper. Jeg har bare prøvd "hel vipperad" og jeg hadde ikke klart det uten hjelp. mascara til sist. Og damn for noen glugger jeg fikk etterpå, ass! ;)
Marella77 sa for siden:
Jeg prøvde løsvipper, men jeg syns det var så ubehagelig å ha på... Følte de ble tunge på øyelokket... Så da tok jeg heller mange lag med mascara, hehe...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.