Noen som tar dette ? Ble anbefalt det av en venninne, som har sverget til Udo´s olje i flere år. Hun sier hun får bedre hud i ansiktet, håret blir blankere, og leddplager mildere.
Vet at det er en veldig sunn olje, så jeg har nå iallefall kjøpt den, og smaken var slett ikke verst. Så får jeg vente på underverkene:D.
Har tatt det og gjorde ikke underverker hverken for hud og hår eller helse.
Gjorde dog underverker for lommeboka i negativ retning, import fra USA eller ei...
Så, jeg kommer like langt med å spise, trene, hvile og pleie meg selv som jeg gjorde før Udo`s choice.
Men man sier jo at tror du sterkt nok på en ting (noe du gjerne vil på Udos), ja så blir det sånn også da. Burde vært tatt blindtest på meg med Udos og en annen planteolje som smaker likt. 6 mnd og se om det er noen forskjell. Har ikke tro på det nei. :)
Det vil vel avhenge litt av kroppen det gjelder, vel? Jeg har hatt svært god - og tydelig - effekt på huden av Udo's, sannsynligvis på grunn av litt skeiv omega-balanse fra før av, som Udo's da har hjulpet til å rette opp i - men selvsagt, det er likegyldig hva oljen heter, så lenge virkestoffet er det den aktuelle skrotten trenger. :cool:
Tok det en perriode og mener fremdeles det hadde god effekt på nuppene mine. Men stoppet etter flaske nr 2 og har ikke fått nupper siden. Kommer de igjen kommer jeg til å prøve udos igjen.
Tok i tillegg 2gram fiskeolje på vinteren, 1 gram nå.
Jeg bruker den i flere år og den hjelper meg mye på smerter.Hvis jeg ikke har kjøpt den og går uten i 3-4 dager da kjenner jeg skikkelig forskjell:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.