Nordmørsloppa sa
for 12år siden:
Lurer rett og slett på om noen har peiling på hvor det selges pull up stang:confused:
Eller om noen kan tipse meg i detalj hvordan man kan få laget seg en sliken, og med hvilken materialer.
Den må kunne festes i taket.
alle tips taes i mot med åpne armer!
Nå skal jeg bli stor og sterk :visemuskl hehe :p
nellie sa
for 12år siden:
De har på Obs! hypermarked f.eks..
smgj sa
for 12år siden:
XXL har også
www.xxl.no/hjemmetrening/trimutstyr/smaatrim/trainer-series-handy-gym-1057554
langaard sa
for 12år siden:
Nordmørsloppa sa:
Lurer rett og slett på om noen har peiling på hvor det selges pull up stang:confused:
Eller om noen kan tipse meg i detalj hvordan man kan få laget seg en sliken, og med hvilken materialer.
Den må kunne festes i taket.
alle tips taes i mot med åpne armer!
Nå skal jeg bli stor og sterk :visemuskl hehe :p
Jeg kjøpte min i en sportsbutikk:)
Kula sa
for 12år siden:
Chr Mobech har en god løsning for å skru fast i tak:
www.mobech.no/viewdetail/Helsestudio/catparent-17658/Treningsstativer/catid-17669/CHINNING-BAR-TAK-HANG-UPS/productid-33460
Nordmørsloppa sa
for 12år siden:
om ingen har noen gode løsninger til hjemmesnekkret, så virket den du linket til Kula, veldig solid og bra! tror ikke dørkarmen min tåler så mye herjing med en slikk lettvintmodell, og greit å ha den permanent fastmontert i et hjørne hvor ingen går :D
ToreH sa
for 12år siden:
Jeg har denne Nordmørsloppa. Den fungerer helt topp så lenge du ikke er over 100kg.
Anbefales, kan brukes til både chinups, pullups og pushups.
Demo av den kan du se her:
youtu.be/NWICLmJxfKU
Du sier du vil feste den i taket? Why, når du kan feste den i dørkarmen istedet og gjemme den bort.....
Nordmørsloppa sa
for 12år siden:
hypah sa:
Jeg har denne Nordmørsloppa. Den fungerer helt topp så lenge du ikke er over 100kg.
Anbefales, kan brukes til både chinups, pullups og pushups.
Demo av den kan du se her:
youtu.be/NWICLmJxfKU
Du sier du vil feste den i taket? Why, når du kan feste den i dørkarmen istedet og gjemme den bort.....
skal titte på videoen nå!:) det jeg er redd for er at ikke dørkarmen holder..at listene skal løsne:eek: