Jeg hadde en periode med lavkarbo kosthold for et år siden, den gang Ketolysekuren. Så begynte jeg å se litt på skaldeman, siden vektnedgangen ikke var så god.
Da jeg startet opp igjen med lavkarbo kosthol, så begynte jeg gradvis, og så har det sklidd ut nå i påsken, det var jeg klar over at antagelig ville skje. Nå skal jeg igjen tilbake på den stramme linje.
Men er det slik at man begynner kanskje på ketolysekur, og så gradvis må stramme inn og ta bort mer og mer dersom det ikke nytter? Slik at jeg kanskje til slutt ender opp med skaldemans slankekjøttkaker og bare det ?
Det er mer vanlig å kunne tilføre mer karbo etterhvert. Ved hjelp av opptrappingsstigen til atkins kan du finne ut hvilke matvarer du ikke tåler og som kanskje får kroppen til å samle masse vann. Går du ned overhodet? Er du bare utålmodig fordi du vil ned mye på kort tid?
(Spiser du for mye, skeier du ut for ofte,drikker du alkohol? bruker du piller som senker stoffskiftet?)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.