< Tilbake til oversikten

Lavkarbo og kreft

Mat for sjelen sa for siden:

Vil bare få tipse om denne filmen fra 60 minutes:

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4cREfDcEvY4&ytsession=fMvVI_A45HoLAnTMT7qwtBTBk-PMsAMtOUSUjPQzx4xhi6gA-09zkTwjCaTSb9Hz7Ne_tbF-J5pj9ItzF4EtMoGU3pAlqAB2zoAfJNoYZIX5pzzOeeuAnNW-DGwb1QgjDk1KCTGlttPYZugXDRh7NvUfGkI0mrR9A9A9UMkeE87NTfWRRwTJIwyxjbxtGN-hF4SLX8W6EOUwZKAKuvUfglw5j6ZSYXnhmL_4lmpHClIK8XsVoWnvGFVmCEFcfiA3oXJTArgG-3AmuthOM5WagBtdoyXUVBHZnVgUbiyXgks
Dette var virkelig en interessant film!
For meg som spiser lavkarbo for å hindre tilbakefall av kreftsykdom, var dette nok en bekreftelse på at det jeg gjør er riktig, og vel verdt å fortsette med :-)

Dietta sa for siden:

Flott film, og veldig interressant. Takk for at du la ut linken. Bekrefter jo bare det de fleste av oss her inne vet fra før - vi spiser riktig :)

Jaudå sa for siden:

Tror også at mye av det er riktig. Og så tror jeg at kreft og andre sykdommer også er veldig genbasert, altså at noen er disponert for lettere å få div sykdommer.
Men at sukker på en måte fremskynder, absolutt.....

Anitave sa for siden:

Noen som vet navnet på filmen eller om den er å oppdrive ett annet sted..
Klikket på linken og fikk beskjed om at filmen er fjernet av bruker :(

Kula sa for siden:

Vet ikke om det er samme reportasjen fra "60 minutes", men her er et klipp som omhandler karbohydrater:

www.youtube.com/watch?v=t9MH_tks_wE

Ca 7 min 30 sek inn i klippet kommer et intervju med en kreftforsker som forklarer pedagogisk hvordan karbohydrater fremmer vekst i kreftsvulster.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.