< Tilbake til oversikten

Pålegg?

Netti1985 sa for siden:

Hva slaks pålegg bruker du? hva er ditt favoritt pålegg? noe favoritt mat? alltså lavkarbo?:P

Rin sa for siden:

Jeg lager veldig sjelden noen form for brød/knekkebrød, men når jeg først gjør det er det fordi jeg vil ha leverpostei. :cool: Klar favoritt! Ost og kjøttpålegg trenger jeg ikke brød under for å spise, så det har blitt "mat", ikke bare "pålegg".

nellie sa for siden:

skinke/kyllingskinke, ost, makrell i tomat, salami, frokostsalat, smøreost, tubeost, peppermakrell, lager majonessalat med f.eks kylling eller egg og skinke, eller tunfisk. Mulighetene er ca 1000.

silia sa for siden:

Hvitost!!!! Har spist nannahs knekkebrød til frokost og lunch i maaange måneder nå og blir ikke lei av de med hvitost på. NAM NAM:D

Yrla sa for siden:

påleggslaksen på rema fra lerøy, edamerost, så lett ost, ridderost. greddost, kyllingpålegg, tahini, valnøttsmør, avokado,

Yonah sa for siden:

Det er mye godt jeg liker på frøknekkebrød: Gräddost/gouda med paprikaskiver, leverpostei med agurk, tunfisksalat( tunfisk, vårløk, majones), egg og baconsalat, alle slags kremoster, avokado og skinkeost er yummi...

senka sa for siden:

Ost,ost og ost:pKyllingpålegg,kalkun,salami...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.