Det har blitt dårlig med trening i det siste, mye på grunn av ferie, turer og andre dårlige unnskyldninger. Men i dag er det tilbake på gymmet. Straffeeksersis er planlagt. Kun en måned igjen til tur til mer sørlige breddegrader, og det hadde jo vært deilig med litt bedre form til da.
Oppdatering følger under treningstråden. Måtte bare få dette ut.
Hehe.... flere som grynter med deg i dise dager tipper jeg!
Har vært flink til og bevege meg i påsken både i skog og fjell - men den faste harde treningen har vist fått en pause.. På'n igjen med MANGE strafferunder her også i dag! Lykke til! :D
det ble en del kroppsarbeid i påsken, lemping av bark- og jordsekker som frua så spredde utover (og hun lempet enda flere enn meg), dessuten trefelling, kvisting, kløving (med øks) og trillebårkjøring med en hel del sand. Så slik sett har man ikke liggi på latsida, men det har ikke vært noe trening som sådan.
Tyngre haging vil jeg også gjerne skryte på meg. Jeg har både saget, kvistet, slept, spadd og raket... for ikke snakke om at jeg har trenet smidigheten gjennom å luke bringebær i rugosakratt... (På knærne, smyge framover under greinene :) )
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.