smgj sa for siden:
www.aftenposten.no/okonomi/innland/Tine-fjerner-fett-fra-helmelken-6795104.html
... men allikevel får de kalle den det.
smgj sa for siden:
www.aftenposten.no/okonomi/innland/Tine-fjerner-fett-fra-helmelken-6795104.html
... men allikevel får de kalle den det.
Huldr sa for siden:
"Jeg raser av å lese denne artikkelen" :cool:
Chamomilla sa for siden:
Hvorfor er jeg ikke overrasket....:mad::rolleyes::boxing::_oppgitt:
senka sa for siden:
Jeg og :rolleyes:
Dietta sa for siden:
Tine fornekter seg aldri :mad:
Forøvrig er ikke smørkrisa over heller. Min lokale Kiwi har ikke hatt bremykt på flere uker (faktisk bare noen få pakken innimellom siden nyttår) :realmad::realmad::realmad:
nellie sa for siden:
Vi kjøper stort sett bare melk i Sverige og den "hele" der er vel bare 3%, så.. Jajja.
Q skal fortsatt selge helmelk kanskje?
Huldr sa for siden:
Og så er det visst tomt for fløte hos Tine nå (passer jo godt nå som det er påske) ... Hm. Henger ikke helt på greip det der. Hvem er det som skummer fløten? :shifty:
Chamomilla sa for siden:
Hver mann sin ku - vi får skaffe oss hver vår melkeku. :D
Yrla sa for siden:
jeg vil nå kjøpe synnøve finden der jeg kan fremfor tine www.aftenposten.no/okonomi/Her-har-Tine-stuet-vekk-konkurrentens-smor-6786697.html#.T3wjbtne6So
Dietta sa for siden:
Det har vi gjort i flere år :D
Supera sa for siden:
Kanskje jeg tar meg en tur til Klepp. :geip: Noen som mangler smør? :geip:
Makat sa for siden:
Åh, jeg blir også så eitrende forb.... :mad: Det er faktisk helt utrolig hva produsenter kan tillate seg! Føler meg en smule maktesløs som forbruker... Her skal jeg jammen gjøre mitt beste for å kjøpe noe annet enn tine-varer framover. Håper jeg finner noe annet...!?:confused:
(Har ikke problemer med å finne smør og slikt i nær-coopen vår ennå!)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.