I helga hadde jeg en kjempe sprekk rett å slett KJEMPE sprekk... drakk 4 øl + en shot på fredag, lørdag spiste jeg snop og pizza og maaaaange øl, og i går spiste jeg snop å ris..... veide meg i mårres..... +3.5 OPP på 1 helg????? er det mulig???? er det bare vann? hvordan få det bort igjen? spist kun lavkarbo igjen og en sånn sprekk som det der skal jeg ikke ha igjen, føler meg skikkelig oppblåst:( men hallo 3.5+ på 1 helg???
Eg spiste raspeball for ei stund sida, masse og kalla det ikkje sprekk for det er bevist og maks en gang i året :)
Eg gikk opp 4 kilo over natta og var skikkelig oppblåst og stiv i ledda. Og alt var borte på ei veke.
Jeg har også gått opp nesten 3 kg siden fredag, og kaller det ikke en sprekk men et valg.
Vi har vært på langhelg i Berlin, noe som for meg betyr øl og noe brød. Det samme skjedde når vi har vært på tur tidligere også. Men så lenge det ikke skjer så ofte, kanskje en gang i halvåret så er det greit. Vet at alt er borte innen fredag :)
Ikke noe å stresse med så lenge man vet at man har så selvkontroll at man ikke spiser ubegrenset under en utskeielse, og spiser normalt med en gang f.eks helgen er over
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.