< Tilbake til oversikten

Har noen et alternativ?

Jaudaa sa for siden:

til dette: www.google.no/imgres?um=1&hl=no&safe=off&sa=N&biw=1280&bih=685&tbm=isch&tbnid=8MyJ-TqJUvsQRM:&imgrefurl=http://www.tine.no/produkter/yoghurt/tine-yoghurt/tine-yoghurt-melon-pasjonsfrukt&amp;docid=2Q7c1Fzg-8qj8M&amp;imgurl=http://www.tine.no/imageresize/fitinside/335990_2000_220.png&amp;w=151&amp;h=220&amp;ei=QMttT7jkDpGN4gTirozAAg&amp;zoom=1&amp;iact=hc&amp;vpx=329&amp;vpy=205&amp;dur=1431&amp;hovh=176&amp;hovw=120&amp;tx=72&amp;ty=82&amp;sig=102331133411523988944&amp;page=1&amp;tbnh=142&amp;tbnw=97&amp;start=0&amp;ndsp=18&amp;ved=1t:429,r:1,s:0

Jeg er over snittet glad i denne youghurten sammen med diverse frukt...er det noen som har noe ale dette i lavkarboform?

Kitt sa for siden:

Tyrkisk/gresk yoghurt med fun light og/eller bær?

Lollo sa for siden:

Hva med å lage en selv, lag puré av honningmelon og pasjonsfrukt og blande i tyrkisk yoghurt, så smak til med litt sukrinmelis/stevia og vaniljepulver:-)

sylwester sa for siden:

Naturell eller annen yoghurt søtet med ditt favoritte kunstig søtning og med frukt, bær, ....

Jeg har aldri vert så glad i Yoghurt så jeg bruker seterrømme med innholdet av en vaniljestang og flytende natreen. Til det så spiser jeg idag blåbær, imorgen jordbær madamen har kjøpt, men valnøtter og andre ting er like greit å bruke til og.

Jeg sparer på det som er igjen av Vaniljestanga og det koker jeg i fløte og lager vaniljepudding eller gele med vaniljesaus.

Jaudaa sa for siden:

gode forslag her, jeg klarer nok ikke å lage det like godt som den favoritten min, men kan gjøre et forsøk :)

Jeg har aldri sett eller hørt om den tyrkiske yoghurten, hvor kjøper man den og hva smaker den?

Kitt sa for siden:

Min lokale Rema har både gresk og tyrkisk yoghurt. Står sammen med rømmen, ikke sammenmed resten av yoghurtene.
Den smaker naturell yoghurt, er rundere i smaken enn Tines naturelle og passer til nesten alt du vil putte opp i. Vi bruker den masse til smoothies, feks, med egg og bær og litt flytende søtning!:)

Mat for sjelen sa for siden:

Må bare få slutte meg til de som anbefaler Tyrkisk yoghurt :D

Den kan ikke sammenlignes med vanlig yoghurt naturell, som jo bare smaker surt... Tyrkisk yoghurt er bare helt fantastisk...:p
Tilsett bringebær, blåbær eller bjørnebær :) Mye mye bedre enn sukkerbombene til Tine...

index sa for siden:

Jeg hadde dilla på det en stund. Ferske blåbær, naturell yoghurt og litt natreen. Syntes vekta stoppet litt opp, og når jeg veide og la inn på diett.no viste det seg at en liten skål inneholdt mer karbo enn en banan! Så nå har jeg egentlig bare kuttet ut det også...

senka sa for siden:

Tyrkisk yogurt er godt :pDet spiser jeg med frøblandning..og den har 5,1 karbo pr.100gr.Ikke så verst :D

Mat for sjelen sa for siden:

Til sammenligning har Tines fruktyoghurt 13 - 14 g :)
Den tyrkiske er nok ikke helt ideell på introduksjon eller dersom du er på ketolyse, men ok ellers :)
Cottage Cheese er også et supert alternativ - den inneholder bare 1,5 g pr 100 g :D

Jaudaa sa for siden:

Gode forslag her :) MEN, kommer uansett til å savne den "min" :P

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.