angel69 sa for siden:
.....rømme, Tine smøreoster og vanlige oster??:confused:
Skal på ferie og vil nødig kaste dette som jeg har i kjøleskapet.:o
angel69 sa for siden:
.....rømme, Tine smøreoster og vanlige oster??:confused:
Skal på ferie og vil nødig kaste dette som jeg har i kjøleskapet.:o
Gerd sa for siden:
Jepp :)
angel69 sa for siden:
Flott! Tusen takk :p
sylwester sa for siden:
Det er jo ikke noe problem å fryse noen av de produktene, men konsistensen kan hende forandrer seg, spesielt for ost som er det eneste av de jeg har fryst. Jeg brukte å fryse ferdig strimlet ost til å ha på pizza.
(Seter)Rømme lever ikke lenge i kjøleskapet mitt da jeg bruker det som saus, dessert (med frukt eller nøtter) og til fajita, gryter, ... Jeg kjøper inn hver gang jeg er i butikken slik at jeg har 2 uåpnet til enhver tid. Før pleide jeg å lage desserter av fløte og mat med fløte, men fløten ble alltid dårlig, så jeg bruker ikke fløte lengre - kun seterrømme fordi det varer mye lengre. (merker ikke forskjell)
Min Philadelphia (familipakke) blir alltid dårlig siden jeg ikke spiser så mye av den så den skal jeg forsøke å fryse i 90g-pakker når jeg har laget pasta til lasdagne imorra :p
shailene sa for siden:
Som sylwester sier, det går fint hvis du skal bruke det i varmretter, men ikke som pålegg og slikt. De kommer sannsynligvis til å skille seg og bli tørr/klumpete i konsistensen.
herermitthjem67 sa for siden:
Jeg fryser alt :) Ost, brokkoli... :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.