mrs kishty sa for siden:
Jeg trenger av og til litt motivasjon, og jeg har hatt mye hjelp av å se bilder av dere som har gått ned. Så nå tenkte jeg at jeg får hjelpe til litt jeg og. (Om jeg får det til.. Jeg trenger også litt skryt hehe :)
mrs kishty sa for siden:
Jeg trenger av og til litt motivasjon, og jeg har hatt mye hjelp av å se bilder av dere som har gått ned. Så nå tenkte jeg at jeg får hjelpe til litt jeg og. (Om jeg får det til.. Jeg trenger også litt skryt hehe :)
Charlott sa for siden:
What?! For en forskjell!
Knallbra jobbet! :D :heia:
akas sa for siden:
Kjempebra, mrs kishty! Så flink du har vært! :ja:
mrs kishty sa for siden:
Tusen takk :)
Bønna200 sa for siden:
Jeg blei litt sånn "Jøss, er det samme dama?!" Så flink du har vært! :)
mrs kishty sa for siden:
Det som er merkelig er at jeg føler meg fortsatt som på det gamle bildet, og får fortsatt sjokk når jeg ser de bildene ved siden av hverandre. Når jeg legger sammen de nye buksene mine er jeg alltid like redd for at de er for liten, for de ser så små ut. Går alltid ett par dager før jeg tør å prøve de hehe..
synsegulla sa for siden:
Så utrolig. ser jo nesten ikke at det er samme dame jo. Gud så fantastisk, det må være utrolig. Godt jobba! :)
Bonitta sa for siden:
Du har vært kjempeflink!
Og så mye yngre du ser ut nå da!!
Bønna200 sa for siden:
Ja, ikke sant?!
Jeg var så heldig at jeg gikk ned 55 kilo en gang (dessverre varte ikke gleden så lenge...), men jeg følte meg ikke anderledes. Så jeg var sikker på at alle klær var for små, mens jeg faktisk måtte gå ned i størrelse.
Det er gøy. :D
mrs kishty sa for siden:
Det er så godt å få sånne tilbakemeldinger :) Tusen takk :)
Tulla1966 sa for siden:
Jeg ser stor forskjell, mrs kishty!
Kjempebra:)
senka sa for siden:
Gratulerer så mye,du har vært kjempe flink:)Kjempe forskjell:eek:
Bittemoren sa for siden:
Det er kjempe stor forskjell ingen tvil om det og du har vært kjempe flink :) stå på videre dette vil du klare :)
madamode sa for siden:
næmmen, der var du jo, søta! :)- så utrolig flink du har vært :heia::heia: - FANTASTISK forskjell - helt utrolig å se så mye yngre du ser ut :eek:
Yrla sa for siden:
Motivasjon: se for deg hvordan du vil se ut og tenk på den gode maten du liker blandt lavkarbomat
siljesfremgang sa for siden:
Dette er skikkelig motivasjon..:D
Laila74 sa for siden:
Rett og slett fantastiskt!!!
Superflink har du vært. :)
Gratulerer!
mrs kishty sa for siden:
Tusen takk dere :) Det er så deilig med sånne tilbakemeldinger :) Jeg føler meg litt som en fjortis igjen hehe :)
Piripi sa for siden:
Så dyktig du har vært!! Skikkelig god motivasjon! :)
bærrgen sa for siden:
Du er superflink!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.