mamma_møø sa for siden:
jepp, 1 kilo kong haakon altså. Gikk på en smell i helga, gitt!! :wacko::wacko:
mamma_møø sa for siden:
jepp, 1 kilo kong haakon altså. Gikk på en smell i helga, gitt!! :wacko::wacko:
Charlott sa for siden:
Da er det bare å hoppe bittelitt opp og ned, shake litt ekstra på endepartiet og fortsette med lavkarbo`n :D
mamma_møø sa for siden:
jess!! Akkurat det jeg skal :)
PrøveKanin sa for siden:
Vi kunne vært gode venner vi :)
mamma_møø sa for siden:
så koselig, da! :)
Dele en kong håkon i ny og ne, lissom :)
langaard sa for siden:
NEI NEI NEI:realmad::realmad::realmad:
Dietta sa for siden:
Vi slår oss sammen og satser på deilige lavkarbokaker og lavkarbosnop :ja:
langaard sa for siden:
ok:d
mamma_møø sa for siden:
uff - så streng du er da!! :confused:
:D:D:D
Tidl. medlem sa for siden:
Jeg håper du koste deg med konfekten! Går på en smell rett som det er jeg, men for meg så er det potetgull som lokker! hehe! Stå på videre!
Yrla sa for siden:
at du ikke lager deg hjemmelaget sjokolade og spiser litt hver dag så du ikke sprekker?
om du unner deg det du vil ha trenger du ikke sprekke.
Potetgullsprekk kan kanskje forhindres med mer jevnlig inntak av osteknekkis og osterundstykker, eller pommes frites av ,er det sellerirot som brukes? Det er dessuten viktig å tenke "jeg vil spise lavkarbosjokolade etc", ikke "jeg kan ikke spise vanlig sjokolade...".
jeg sprekker aldri, jeg spiste f.eks til frokost idag hjemmelaget kakaokjeks med smør, ost, avokado og med tre biter hjemmelaget sjokolade til slutt. Savner ingenting:)
langaard sa for siden:
:ja::lol:
annex sa for siden:
Hei mamma møø, hvordan føles det for kroppen etter å ha menget seg med kongelige?
Reagerer magen din eller merker du noe på formen?
mamma_møø sa for siden:
"Menget seg med kongelige" hihih!! :D:D:D
merka det ganske godt på kroppen. Ikke i magen, men i hodet. Fikk tilsvarende skallebank som jeg hadde i begynnelsen på lavkarbo, da jeg avvente kroppen med karbohydrater. Også sover jeg bedre på lavkarbo - men jeg trur noe av grunnen er at jeg da ikke spiser noe etter middag, mens når jeg ikke går på lavkarbo spiser jeg på noe hele kvelden.
Fordøyelsen begynte å krangle et par dager etter ...
Netti1985 sa for siden:
huff er skikkelig dritt å gå på en smell...jeg gikk på en skikkelig smell i helga....4 øl på fredag, piza/snop og mange øl lørdag og ikke minst rist å snop søndag....and gess what??? 3.5+ bare pga helga:O er så frustrert her jeg sitter....ikke bra å sprekke sånn som det der....når det er så mye godt på lavkarbo
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.