< Tilbake til oversikten

En gammel ADAX

elien sa for siden:

Jeg har de siste årene hatt et nok så stort "forbruk" av miksmasterer, billige med ymse kvaliteter.Jeg har nå arvet en gammel Adax miksmaster av min mor, den arvet hun etter sin mor. Så jeg er den 3. som har den. Å den er bare helt fantastasisk, eggehviten blir stiv på null komma niks, å eggedosisen blir nesten helt stiv:eek:

Helt utrolig liten krutt masikin egentlig, så jeg tror det blir anderledes med bakingen fremover:D

Elin

kamp sa for siden:

Min best food processor er del 25 år eller noe sånt :) Har en kenwood som er ca 40 :)

elien sa for siden:

Det var nok jevnt over bedre kvalitet på ting før, enn bruk å kast ting så vi må gjøre nå:)

Elin

TrillTrall sa for siden:

Jeg har også en eldgammel Adax håndmikser ett eller annet sted! Den ble kjøpt til min mormor på 70-tallet og fungerer helt ypperlig fremdeles. :) Men jeg må innrømme at etter at jeg kjøpte meg en stavmikser med alt mulig tilbehør så endte Adax'en i kjelleren og Braun kjøkkenmaskina til et par tusenlapper gikk til bruktbutikken... Jeg fant aldri et godt bruksomårde for akkurat den, den var for liten til å bake brød i og for stor og klumpete til alt annet.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.