< Tilbake til oversikten

Hjertesukket

smgj sa for siden:

NÅ må jeg da snart være lei av Walters mandler?

BM kvalm. (Har trykket i meg 2 poser på 3 dager... Satser på at minnet om kvalmen hjelper viljen framover.) :mad:

Kanutten sa for siden:

:klem: Det er kanskje påskeferiegleden som har trigget deg? Snart har du påskeferie og DA blir det ikke nødvendig med flere Walters mandel!

Yrla sa for siden:

lei? jeg kunne aldri gå lei da jeg var sjokoman. det var andre midler som skulle til for å stoppe meg i å spise, redselen for å bli tykkere

nellie sa for siden:

Jeg føler med deg! Vasser rundt i godterier her, uten å få spise noe selv. Ikke noe før lørdag, ihvertfall.

Detta med "nothing tastes as good as thin feels"? Eeeeh. Jo. Sjokolade f.eks Og med salte mandler i?

smgj sa for siden:

:o

Spikrer "nothing tastes as good as thin feels" inn på netthinna...

nellie sa for siden:

One second on the lips, a lifetime on the hips!:)

smgj sa for siden:

Øh... nå er begge netthinnene fulle og får jeg fler må jeg glemme ett? :p

nellie sa for siden:

Jeg har et utall på lager:p

Tiki sa for siden:

Jeg hakker mandler, har på litt meltonsalt, brenner det litt forsiktig i panna. Smelter og blander Sukkerfritt sjokolade, litt kakaomør, kakaopulver, litt søtning, litt fløte. Blander i mandlene, heller i en plattform og setter i fryseren. Får da min egen Walters mandler, litt mørkere, men veldig god.

smgj sa for siden:

Holder for ørene og synger høyt:
LA LAAA LA LAAALA!!
;)

nellie sa for siden:

Jeg kan trøkke inn erstatninger til det tyter ut av ørene, men det hjelper ikke en dritt. Det skal være the real shit. 100% psykisk. Men nå har jeg opparbeidet meg evnen til å stoppe når det er nok da.. Det er jo en fordel.:p

Brokkoli sa for siden:

Jeg er så utrolig glad for at sukker gir meg en voldsom hodepine, som er vanskelig å glemme :D I tillegg til at jeg blir så fryktelig kvalm veldig fort. Mye lettere å holde seg unna da. Sånn var jeg før jeg kuttet karbene også, så sukker har jeg aldri fått i meg særlig mye av. "Dette er ikke sunt, og det gjør deg tjukk" holder ikke for meg.

Potetgull derimot... Det gjør meg ikke kvalm :rolleyes:

Kira71 sa for siden:

Jeg tar nøtter fra den blå posen fra den lille nøttefabrikken, den med blandede nøtter med havsalt, hakker dem, heller litt små konfektformer og heller over smeltet 70 % sjokolade og kjøler ned. Ok, erstatning det og.. Men enkelt og godt alternativ!

Dietta sa for siden:

En gang for noen år siden, hadde jeg det på samme måte med ostepop. Gikk og så på posen, og prøvde å finne alle mulig argumenter for at lysten skulle få lov til å ta overhånd. Som sagt så gjort, den første håndfullen gikk ned på høykant :eek: Da jeg var i ferd med å hive innpå håndfull nr 2, fikk jeg et øyeblikks klarsyn, og helte litt edikk over alt sammen.
Dette var matedikk altså, sånn som du bruker på chips i England. Mannen elsker det (kanskje fordi han er halvt engelsk), og jeg kan ikke fordra det.
No more ostepop for meg, men mannen synes de var supergode :D

Vet egentlig ikke hva jeg ville med dette innlegget lenger :o, men moralen må være: Ha alltid edikk i veska ;)

shailene sa for siden:

Jeg pleier å spise meg kvalm på annen fet og proteinrik mat hvis jeg blir veldig godtesugen. Og skal jeg først spise noe høykarbogodt jeg har hatt skikkelig lyst på, spiser jeg meg skikkelig kvalm på det også for å få det ut av systemet. Begge disse tinga har hjulpet veldig på godtesuget for min del.

Kanutten sa for siden:

Jeg innser at jeg er veldig heldig som ikke er lysten på noe annet enn ost. :o Hverken kaker, søtsnop eller saltsnop frister meg, men som sagt OST! :sikle: Ost kan jeg aldri få nok av.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.