< Tilbake til oversikten

Det er VÅR og jeg trenger mer gla'musikk!

Charlott sa for siden:

Har DU en gla`låt å dele? :D

gamlebyen sa for siden:

Fredag er Slayer-dag her. Og jeg synes dette er gla'musikk, hehehe

Photobscura sa for siden:

Og ...!

Ellers blir aldri virkelig god reggea, eller f.eks. Manu Chao aldri feil om våren! :cool:

Og så finnes det, faktisk!, rivende god norsk reggea. Rastafarouts er obligatorisk for meg om våren. Ledet an av godeste Harald Lange fra det beryktede Bøyen Beng! :D

Rin sa for siden:

Haha, tror jeg må støtte det om reggae også. Klassisk Bob Marley, i alle fall. Sitter her og grer gjennom gamle mapper og innser at alt annet jeg har tenkt på som vårfavoritter/gladmusikk egentlig er fantastisk depressive greier med upbeat-melodier. :p

Yrla sa for siden:

nyeste albumet til Laleh + Robyns siste men ikke nye

Det er nå en killer kombo, spør du meg! (Svoren Cure-fan, vøtt. ;))
Ah, Bob. Denne gikk på repeat i en liten time da våren tok det første taket. Obligatorisk! Finnes i mange versjoner, men jeg liker denne best!

Oooog, når man første er på sekstitallsvibben!

Rin sa for siden:

Det var ting som Mint Car og Just Like Heaven som slo meg, ja. :p Og Doing the unstuck osv osv osv.

Mhm! Å, da må vi jo nesten slenge inn Mint Car også! Egentlig en ganske nesten-glad tekst, vel?! Bittersøt! Her! Kanskje en av de feteste videoene ever, btw!

Åååå, Doing the Unstuck! You really got me started, Rin! Nå ble det en liten Cure-bonanza i det photobscurske hjem! :hearts:

gamlebyen sa for siden:

Får alltid frysninger av åpningen av One Step Beyooooooooooooooooooooooooooond!

Ah, ja. Signerer! Å, kan ikke parkene tørke opp snart, a! Reggea og ska er liksom laget for parkliv!

Qlio sa for siden:

Akkurat nå har jeg fullstendig dilla på Vinni og hans suksesser fra "Hver gang vi møtes"..... jeg synger konstant om sommerfugler og ønsker landet god morgen!

Rin sa for siden:

It's a perfect day for letting go. :hearts: Vet du, jeg tror ikke jeg har hørt på dette på flere år - har vært lite musikk i det hele tatt. Men nå har jeg gått rundt ute og sunget meg gjennom hele show-albumet, plutselig. :p

andrineandrine sa for siden:

Denne sangen har jeg hatt på hjernen de siste dagene. En venn viste den til meg, synes den er kjempefunky! Gir meg lyst til å spasere rundt i sola!

www.youtube.com/watch?v=IHi87vpKASM
[url="http://www.youtube.com/watch?v=gTLPQ9h659A"][/url]

senka sa for siden:

Denne er jeg begeistret for i flere måneder "Rain over me" Marc Antony og Pittbul :);)

jannesnuppa sa for siden:

Helt enig :) Den er bare kjeeeeeeeeeeempefin :)

Charlott sa for siden:

Må bare dele denne gladsnutten jeg :D

Fikk i allefall meg til å flire litt på morningen! :D

gamlebyen sa for siden:

For de med Spotify og en forkjærlighet for industrimetall:
Staals debutskive Rambokniv er ute;
Staal

Dietta sa for siden:

Den var bare SÅ herlig :D Fikk meg en skikkelig god latter nå ja ;)

Charlott sa for siden:

Og bukkinga på slutten da.... søteste lille :D

Marella77 sa for siden:

Så bra du også likte denne! :D

Charlott sa for siden:

Så mye glede mååå man jo bare like! :D

Marella77 sa for siden:

Fantastisk!!! Helt uttrolig hvor tidlig man kan danse så bra! Noen har det! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.