Usikker om tråden ligger riktig sted, men: Jeg har brukt landlords tomatpuré med bare 5,5g karber siden jeg begynte på lavkarbo. Nå finner jeg den ikke i butikkene lenger, og sendte en epost til Rema ang. dette. De sier at de ikke fører produktet lenger. Det nye produktet de har erstattet det med har myyye mer karber. Er det noen som kan tipse om noe godt alternativ? Har ikke klart å finne noen som ikke har opp mot 20g karbohydrater, og det synes jeg er mye, når Landlord sin hadde 5,5! Takk for alle svar :)
Jeg også Gerd ;) Husker jeg var på jakt etter den med minst kh, og var bare så glad for å ha funnet Landlord sin. Men som du sier, vekta gikk nedover alikevel den :D
Om man f.eks. bruker en ss i en gryte. Hvor mye er det? Tipper en ss tomatpuré veier typ ti-tjue gram. Det er 2-4 gram karbohydrater. Og spiser man hele gryta på en gang?
Husk at tomatpuré er veldig komprimert og veldig smakssterkt, og a little goes a long way. Har aldri tenkt større over akkurat karbohydratene i det. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.