< Tilbake til oversikten

Lavkarbo i Allers

Vibeke-67 sa for siden:

Jeg arver Allers av svigermor, og er fornøyd med lavkarbofokuset de har. Hver uke har de noe oppskrifter, mange av de er gode. Ofte har de reportasjer med folk som har blitt friske gjennom lavkarbo, gjerne noen som også har bidratt med egne oppskrifter og blogger. Nannah herfra er et eksempel. De har også ofte innslag fra Hexeberg som er gode og informative. Dette har ført til at til og med min kake-, brød- og sukkerglade svigermor nå tenker over dette og forsøker å begrense seg.

Noe av det positive med Allers, er at de er såpass konsekvente som de er. Det er ikke lavkarbo ene uke og GR den andre. De har bestemt seg, og holder den linjen. De ulike ekspertene de har holder samme linjen.

Nå har de kommet med en egen lavkarboside: www.allers-lavkarbo.no/
Har ikke sett så nøye på det, men jeg synes det ser bra ut. God oversikt over oppskrifter, informasjon om hva lavkarbo er samt tips og råd. Jeg liker spesielt godt at man ønsker bidrag fra lesere, her har man altså en mulighet til å sende inn en oppskrift og få den publisert der.

Mariann S sa for siden:

Hurra for Allers :heia: det såg jo veldig bra ut :)

Lunacy sa for siden:

Ser ut som en veldig bra side, men får ikke lest oppskriftene, er det noe registreringsopplegg jeg ikke ser eller? :confused:

Dietta sa for siden:

Det er grunnen til at jeg har abonnert på Allers det siste halve året :D

Vibeke-67 sa for siden:

Noen av oppskriftene får ikke jeg heller opp av en eller annen grunn, men de fleste får jeg opp.

Qlio sa for siden:

Så flott tiltak, og så kan andre blader ha GR osv. Ja til at folk får lese seg til egne løsninger, kult at Allers har tatt standpunkt. Nesten så jeg faktisk vurderer abb. Når jeg tenker over det, jeg har kjøpt opptil flere Allers blader siden august i fjor når jeg la om. Hmmm, dette var "gammel kjærring" blad før, jeg får innse fakta (men smiler likevel).

Vibeke-67 sa for siden:

Jeg som arver Allers kan garantere deg at det fortsatt er "gammel kjærring" blad...og jeg vet ikke om jeg noen gang blir gammel nok til helt å like Allers. Eller, jeg tviler på om jeg noen gang vil være innenfor målområdet til Allers, bortsett fra matsidene og dette med lavkarbo.:o

senka sa for siden:

Hurra for Allers og oss:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.