Yrla sa for siden:
På iherb er det en drøss med leppepåmader og håndkremer med så ulike ingredienser. Hva funker best? F.eks kokosolje, kakaofett, solsikkeolje, bivoks, mandelolje,shea??? og funker a, e eller c vitamin best i krem?
Yrla sa for siden:
På iherb er det en drøss med leppepåmader og håndkremer med så ulike ingredienser. Hva funker best? F.eks kokosolje, kakaofett, solsikkeolje, bivoks, mandelolje,shea??? og funker a, e eller c vitamin best i krem?
kamp sa for siden:
jeg bruker bare "vanlig" kokosolje (uten smak..) og la hendene tørke litt etter jeg har smurt. Vist ikke bruker jeg jason natural 84% aloevera.
Lillemy71 sa for siden:
For tørr hud synes jeg ren jojobaolje er uovertruffen. Det er den olje som er mest lik hudens eget fett i sammensetning så den trekker godt inn og fukter godt. Man blir ikke "oljete og sleip" av den. Bruker den gjennom hele vinteren og har myk, fin hud. Bruker den også som kuldekrem.
Ellers synes jeg Badger Vanilla Bean lip Balm er ganske bra.
Er vanskelig å gi noe fasit svar her for ting virker så forskjellig for ulike typer hud. Man må nesten bare prøve seg frem.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.