Hei dere, har endret livsstil til lavkarbo 4 januar og har til nå gått ned 6 kg.
MEN jeg har en kjole som er sydd til meg, men dum som jeg er har jeg tatt mål av meg selv og kjolen er 15 cm for liten i ryggen(kan ikke sende den tilbake til china grunnet kort tid til bryllup) :( kjempestresset!
Er det mulig å gå ned disse cm innen 3 uker? og hva bør jeg gjøre?
Tror nok det kan bli vanskelig :ja: 15 cm er mye på så kort tid.
Jeg ville nok ev. sett meg etter en annen kjole .... Og hatt i reserve, viss det ikke går.
Takk for svar damer, måtte bare høre hva dere tenkte om galskapen, men heldigvis har jeg en mor som har en plan B med kjolen, det blir event snøring som erstatter glidelåsen... snufs:( heretter skal jeg få hjelp til å måle meg
Få den sydd om til snøring ja, da passer den uansett! Og det blir mye finere, kjøp sånne silkebånd de bruker å ha på gardinbutikker så blir det flott! :-)
Og ja, vis gjerne bilde når du har fått den i orden :)
Tror det blir snøring ladies, skal nok få bort de 15 cm, men ikke på 3 uker... ble litt deppa av hele greien, men jeg har til nå gått nd 6 kg på 8 uker så holder humøret oppe :)
legger ved bilde av kjolen og så resultatet av kjolen senere :)
Lykke til med snøring! Enig i at det blir helt sikkert vel så fint!
Og GRATULERER med flott vekttap!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.