Jeg ville bare tipse om en nettbutikk som fører NYDELIGE kjoler, i alle størrelser, fra xs til 3x, kjmepgodt utvalg i xl og 2 xl.
Har selv kjøpt meg en kjole derfra som jeg skulle bruke i ett bryllup, rask levering, knall service og ikke minst en fantastisk kjole som satt som ett skudd!
De har en god funksjon for å finne kjoler til din fasong, du kan nemlig velge busty, hourglass etc, så kommer de aktuelle kjolene opp.
Mye har 50talls stil, men langt ifra alt. www.pinupgirlclothing.com/
Nå kommer jo snart sommeren, og vi jenter vil jo kanskje ha en ny kjole e.l. så jeg tenkte jeg skulle tipse dere andre om denne siden også!
Og ja, ikke minst: Her hylles de frodige damene! Pinup stil handler om stolthet,styrke og femininitet, og å bære seg høyreist og flott, uansett om man er str m eller 2x. Og de bruker faktisk ordentlige plus-size modeller,. ikke bare ei i str m som har hengt på seg alt for store klær:p
Tusen takk, jeg ser det er mange fine kjoler der :)
Liker selv å kikke på etsy.com også, men det er jo så enormt mange forskjellige stiler og det tar lenger tid å finne akkurat det jeg har lyst på. Jeg liker 50-tall stil :)
Denne kjøpte jeg meg: www.pinupgirlclothing.com/greta-dress-royal-blue.html Kjøpte den i L, og den satt som rakkern! De er veldig gode på str, en L er en L, og ikke som mange andre steder, hvor klærne har totalt feilmerking når det kommer til str. Veldig flatterende over magen, og jeg følte meg som a million dollars med den på :D Det eneste minuset, er at man kan med fordel bruke hold-in under, for satengstoffet sitter virkelig som støpt! Lekre kjoler iallefall, jeg kommer til å handle mer derfra!
Åhhhh, lykke! Tusen takk :D
Har handlet mye herfra : www.modcloth.com/ som også har mye i denne stilen.
Men valgmuligheter er fantastisk, så dette betyr vel bare at jeg snart må gjemme kortet mitt for meg selv....:p
De hadde faktisk skrevet ned kjolen (uten at jeg ba om det) så jeg betalte en hundrings ca i toll :)Kjolen kom på snaue 700 ferdig levert og tolla. Uten at jeg garanterer at de skriver ned hver gang, har i grunn aldri vært borti at ett firma har gjort det før, ihvertfall ikke uten at kunden har bedt om det.
Tror nok de er ganske stretchy, min er ialelfall det, selv om den har ett litt annet snitt og ikke kan sammenlignes direkte. Hvis ikke får man bare sitte og se pen ut i kjolen sin:D
Oh lord, her kunne jeg sittet og drømt herfra til evigheten. 50- talls stilen er bedre på meg enn mange andre stiler jeg har prøvd meg på.... Levis bukser 501, den har jeg gitt opp etter 36 år! ;)
Utrolig flotte kjoler, kjempesexy! Men, jeg er ikke helt sikker på om den funksjonen hvorman kan søke på kroppsfasong var så veldig vellykket, jeg er eplefasong, men veeldig mange av kjolene som var anbefalt var supertrange på magen :( Kan det være riktig da? ;)
HVOR finner dere funksjon for å bestille etter kroppsfasong?
Jeg har aldri bestilt herfra, men sett maaange av klærne live på diverse rockabilly-snupper her på Løkka. Jeg kan bekrefte at det er høy kvalitet på plaggene, altså!
Jeg bruker regelen at jeg ganger dollarprisen med ti, da er toll og frakt inkludert, sånn røfflig. Altså en kjole som koster 86usd, ender da opp på rundt 860 kroner hjem til meg. Bruker det som veiledende, men det stemmer som oftest greit.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.