< Tilbake til oversikten

Tips til lavkarbomat på hotell?

Vaniljeisen sa for siden:

Hei,

Jeg skal i en begravelse neste fredag hvor vi etter begravelsen skal samle familie etc for å spise og minnes etc......Der skal det serveres betasuppe + kaker og kaffe...Men siden jeg nå kun har holdt på med lavkarbo(ketolyse) i to uker har jeg ikke lyst til å spise noe av det...Pappa vil gjerne bestille noe til meg utenom, siden han forstår hvordan jeg tenker...Men HVA er det enkelt å bestille fra hotellet som er lavkarbo?? Noen tips...De kan jo lage en salat med kylling feks, men da er sikkert dressingen full i sukker og noe dressing må jeg ha på...eller de kan steke noe kjøtt av noe slag med stekte grønnsaker, men da må jeg jo si fra hvilke grønnsaker jeg vil ha...syns d blir litt "komplisert". Har dere noen gode tips?

Gerd sa for siden:

Salat og be om olje eller rømme i stedet for dressing, ev. dressing ved siden av.
Det er ingen krise om du spiser litt dressing ;)

Dietta sa for siden:

Røkelaks og eggerøre :) eller spekemat med salat og rømme :)

Yrla sa for siden:

Om det skal bestilles spesielt til deg og du ønsker kylling og stekte grønnsaker ville jeg bedt om det, jeg. Du kan spesifisere hvilke grønnsaker du vil ha i samme slengen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.