suupaahgirl sa for siden:
Jeg har nå gått på LCHF i snart 2 mnd. Jeg har gått ned (vet ikke eksakt, for veier meg ikke...men kjenner det godt på klærne, så jeg tipper en 4-5 kg?!) Jeg legger inn det jeg spiser på diett for å se sammenstillingen av dagens inntak (fett,karbo og protein). Fordelingen der ser grei ut.
Problemet mitt er vel at frokosten og lunsjen i hverdagene varierer veldig lite. Lager lavkarbo knekkebrød. Spiser det med hvitost både til frokost og lunsj. I helgene er det selvfølgelig noe helt annet. Da lager jeg meg både omeletter, koker egg, salater osv til frokost/lunsj.
Middagene er heller ikke noe problem. Det finnes utallige mange gode oppskrifter på nett/blogger og får i meg en god blanding av både kjøtt,fett og proteiner. Masse grønsaker (som regel).
Jeg er i ketose (måler med sticks), men blir litt bekymret for at det ensidige kostholdet mitt til frokost og lunsj på hverdagene. Hva tror dere?
Jeg er ikke overvektig, men midt på treet. Tror dere dette kostholdet kan gjøre at jeg legger på meg eller slutter å gå ned i vekt? Dersom man varierer så lite i ukedagene?