< Tilbake til oversikten

Noen med erfaringer fra Bailine eller lign. EMS?

Carbokiller sa for siden:

Jeg lurer på om noen av dere har erfaring med Elektrisk Muskelstimulering og slanking? Type Bailine osv...

Har ikke tenkt å begynne på Bailine men har EMS-apperat (salong-type)hjemme og lurer på om jeg skal gidde å prioritere å bruke det på meg selv og om det kan ha noen effekt på å f.eks komme ut av platåer, gå fortere ned e.l.

Skorpia sa for siden:

Jadajada:)

Det er faktisk ganske effektivt som oppstrammingsmiddel for latmannslankere:D
Utrolig mye det kan brukes til hvis en bare gidder.
Har selv en sånn fra Trimform,med 12 elektroder,men har satt det bort for jeg synes det ble så tungvint.(dyr investering og lite brukt:-) )
Så kjøpte jeg en sånn billigutgave til å bruke rundt livet,det funker det og,men batteriene ble utbrukt og jeg har ikke rota meg til å kjøpe nye:-)
Men trenger de snart nå for det begynner å bli litt slappt der igjen:-)

Men du har jo vært så flink til å trimme, trenger du dette da???:cool:

Fedonisten sa for siden:

Har også prøvd! Flere ganger på Bailine - og det funker det! Prøvd sånn Trimform-ting også, og det funker det også gitt. Men jeg har brukt det mest som smertebehandling, og det syns jeg var kjempebra!! Har til tider ENORMT mye og sterke muskelsmerter, og da syns jeg disse muskelstimulator-tingene er et mye bedre alternativ enn sterke medisiner.

Så det kan brukes til mye - er vel egentlig min konklusjon. :)

Alfie sa for siden:

Pusher opp denne tråden igjen, jeg.
Har hatt full gjennomgang av styrke-programmet mitt på Spenst idag. Vi diskuterte en god del omkring det sentralt plasserte kroppsfettet og hvordan komme det til livs. For meg begynner det å bli ganske viktig. Selv om vi nå har satt opp flere øvelser for å styrke magemuskler og sidemuskler og gudvethva, anbefalte de meg å forsøke bailine i tillegg - i en periode. Om jeg får stimulert den dypere muskulaturen i dette området som har vært så sørgelig forsømt i så mange år, vil jeg kanskje etterhvert greie å "få tak i" den selv når jeg gjør de øvelsene jeg selvfølgelig kommer til å fortsette med. Ja, jeg skjønner at det er dyrt. Men om det kan hjelpe meg til å bli kvitt en stor risikofaktor for hjerte-/karsykdommer.... vel, da er det vel verdt prisen, vil jeg tro. Og det er ikke sånn at jeg slutter å trene aktivt på Spenst - jeg som har signa for et år og betaler hver måned...
Hva tror dere om Bailine som et supplement til annen trening? Er jeg helt på bærtur, eller (og hva skulle jeg nå det for, jeg som ikke kan spise bær på lenge enda?)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.