Og jeg ofrer mye for forskningen... :D
Sånn rent anektdotisk kan jeg si at jeg satte meg i badekaret i 5cm lunka vann og etterfylte med iskaldt til over lårene i går (planlegger opp til midjen seinere) og hadde det største vekttapet over natt på 3mnd natt til i dag....
Det er så "tilfeldig" at jeg skal stålsette meg for å prøve noen ganger til. Å gjøre det på denne måten - sette seg i lunka, etterfylle (ikke for fort) med kaldt gjørde prosessen helt overlevbar. Jeg var der i 20 minutter, med en håndduk over skuldrene og lydbok på øret... :D galematias
Å dere er vel greie vel, som kommer med så mange gode forslag :p
Blir spennede da, å se om dette fører til noe i framtiden. Frys og bli slank :) Foreløprig lar jeg TS være prøvekanin, og senker heller tempen inne, og sparer strøm i samme slengen som kiloene fryser bort :D
Her er flere gode forslag:
Sett ned temperaturen innendørs, og spar både miljø og økonomi på kjøpet.
Ta den skituren.
Isbading, tjaaaaa....
Ta med barna på skogtur, og dropp ekstra genser på deg selv.
Vil gjette på at mengden brunt fett hos voksne varierer. Jeg kjenner en som alltid er uvanlig varm i forhold til alle andre, som kan spise enormt mye og aldri legger på seg. Kanskje det er brunt fett som ordner dette.
Fytti, med lungebetennelse nylig tilbakelagt så kan dere bare ha den frysingen i fred altså! :D Ja, det forsvant et par kg og jeg frøs sikkert på meg dette ved å dra på skitur og bli frossen med influensa i kroppen. Værsågod, det er ikke verdt det. :)
Opptil flere som forsøker det i et internasjonalt forum - der hvor jeg hentet inspirasjonen til forsøket... (Og foreslått av en lege som selv bruker metoden (og har gått ned mange kilo) - uten at noen av delene behøver å være noe udelt kvalitetsstempel... :cool:)
Det skal vi fikse Nellie ;) Har en nevø som er anleggsmaskinfører. Han skaffer det meste av tungt maskineri. Bare si hvor stor du vil ha den (maskinen altså :p)
En mann i nabolaget døde, seff, etter å ha blitt flatmoset av en doser for endel uker siden. Det var et lite hyggelig syn sa de som fikk det med seg. Jeg tror man trygt kan si at mange av fettcellene hans ble tømt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.