Svinesund mest sannsynlig. Hva bør jeg handle der.borte? hva lønner seg? Jeg handler stort sett på nett det meste,så jeg får jo tak i det meste jeg vil ha,men moro å ta litt på varene før jeg handler å..hehe.
Jeg bor ved siden av grensa så er der 1 gang i uka. Men her er det jeg kjøper.
Bacon, svinekjøtt, kyllingfilet,kjøttdeig, rømme, fløte, grønnsaker(både ferske og frossne) og ost. Også plukker jeg noen ganger med meg blader om lavkarbo hvis de har det:-)
Fiberhusk har vært billigere. Fersk ribbe. Vi kjøper alltid sambal olek uten sukker, mye billigere og har ikke funnet det her. Om du lager lavkarbopastaen så er philadelfiaosten mye rimeligere.
Sellerirot om du liker det. Men mange gode forslag i tråden arnakristin har lenket til :ja:
Frø til lavkarbobrød - økologiske!
Økologiske egg. Cottage Cheese - annen ost - kjøtt/kylling. Alle helsekostmidler, vitaminer, purley greens og annet. NØTTER :) - og litt sjokolade (bare ikke kjøp Cavalier - den er dritgod, bokstavelig talt).
Proteinpulver og høydose-b-vitaminer (eller var det siste kun mulig i Danmark kanskje?)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.