< Tilbake til oversikten

Selvskryt

Jaudå sa for siden:

Starta lavkarbo i siste halvdel av august, etter å ha hatt noen kilo for mye i størsteparten av mitt voksne liv, og MANGE kilo for mye etter at jeg ble gravid med elste for litt over 7år siden..
Har ikke fulgt en spesiell retning, men kutta ut sjokolade og potetgull på kveldene, brød, poteter, pasta og ris. Begynte å spise grønnsaker, som jeg knapt har spist i mitt liv (har vel enda ikke et rikt utvalg, men det kommer;) )

Da jeg starta i august veide jeg 99.9 kilo:eek: Og i dag morges veide jeg 80,2 kilo det jeg veide når jeg ble gravid første gangen:heia:
Det feiret jeg med å ta en rask spasertur etter at jeg hadde levert i barnehagen....:D Nå er operasjon "oppbygging av muskler" starta, for det er ingen tvil om at jeg har slanka vekk en del muskler også:o
Tror jeg må lage meg en treningsjournal:boxing:
På toppen av det hele så har jeg nå vært røykfri i over 1 år.....:D

Jeg er så himla stolt av meg selv;o))))))))))))))))))))))))))))

index sa for siden:

Flott jobba! Jeg begynte samtidig som deg, og begynte på treningsstudio fra nyttår av. Som du sier så har vi nok slanket vekk en del muskler også, men de kommer tilbake så snart du får trent litt. Kjenner nå etter et par måneder med trening at musklene er der og kroppen begynner å strutte av energi. Nåja, mye mer enn før i alle fall... Jeg merker også at vekttapet går mye senere nå når jeg trener, men så lenge det går rett vei så har jeg det ikke travelt. Klokket inn 16, 2 kg ned siden august denne uken, og med 5,8 kg til mål har jeg råd til at det går litt saktere nå.

Stå på videre, dette er jo bare knallbra gjort!!!

krokodillen sa for siden:

Det er kjempebra, godt jobba!

KarMa40 sa for siden:

Selvskryt er vel skrytt, og det er opplagt at du fortjener det !:D

Jaudå sa for siden:

Takker og bukker alle sammen:blomster:
Det gjør ikke meg heller noe at det går saktere nå på slutten Index.... Alt under 80 er det utrolig lenge siden jeg har vært, aner ikke engang om jeg noen gang kommer så mye lengre ned:confused:
Men drømmer om at jeg i løpet av det neste halvåret/året veier en plass mellom 70-75, veltrent og veldreid:D

Lille34 sa for siden:

Godt jobba!! Skryt i vei, det har du absolutt gjort deg fortjent til:D

Gracella sa for siden:

Selvskryt kommer fra hjertet, hehe :) - og du har all grunn til å være stolt av deg selv! Gratulerer og fortsett slik!!
:blomster:

Yrla sa for siden:

Så kuult å høre!

Dietta sa for siden:

Hurra for deg :heia::heia: Utrolig flott innsats :)

senorita sa for siden:

GRatulerer! Ikke verst å gå ned når man til og med har slutta å røyke!! :)

Jaudå sa for siden:

Tusen takk i fleng folkens;o)))))))
I ettermiddag bar jeg og mannnen min en 3seter og en 2seter fra 3etasje og ned...:eek: vannvittig ukurrante sofaer å bære, så det tok nesten en halv time... Meeen det er jo en halv time styrketrening:D

Fedona sa for siden:

Kjempebra! Gratulerer! Det må være en herlig følelse :) Selvskryt gjør ingenting annet enn godt :) Stå på!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.