300 g kyllingkjøttdeig 1/2 løk 1/2 ts malt kanel 1 ts garam masala 2 ss sambal oelek 1/2 ts salt 1 fedd hvitløk 1 ss hakket fersk kruspersille
Litt olje
4 trepinner
Finhakk løk og hvitløk. Bland sammen alle ingrediensene. Del blandingen i 4, og klem den rundt trespydene. Stek disse i ovnen på 220 grader i cirka 20 - 30 minutter.
Jeg skulle liksom ikke lage til noe mat idag.. Bare kose meg med gårsdagens rester..
Men akk ei dengang hehe.. Denne er nå i ovnen og det lukter snadder på kjøkkenet :) Taco/kebab dressingen er også laget :)
Unga er henrykt for de har fått laget hver sin som de kan ha som lunsj på skolen imorgen..
Forresten. Dette har ingenting med emnet å gjøre, men jeg fant ikke et kommentarfelt for det i bloggen din; linkene til hva du bestiller på iherb virker ikke. De er døde, fordi den bloggen det linkes til er borte :)
Ah, takk for det! Bloggen hadde et annet navn før, og noen linker henger fortsatt igjen. Har bare kommentarfelt under innlegg, ikke under fanene. Regner med at du mente de linkene under "iHerb rabattkode"? De er hvertfall fikset nå :D:D Og håper middagen smaker! Blir egg og bacon her i dag.. :)
Håper det smaker! Syns det er såååå godt selv :hungry:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.