< Tilbake til oversikten

Mia Gundersens iskrem

Gracella sa for siden:

For en tid tilbake var det et intervju med Mia Gundresen i et av ukebladene (husker jo selvfølgelig ikke hvilket :() hvor hun fortalte om sitt nye kosthold.

Er det noen som har oppskriften på den iskremen hun pleide å lage til familien??
Husker at det var frosne bær og tyrkisk yoghurt i den og at den så god ut...:)
Takker!!!

Gracella sa for siden:

Ingen??? :(

Engledans sa for siden:

Aner ikke, men ble veldig nyskjerrig.

TrillTrall sa for siden:

Mia Gundersens iskrem:

4 kopper frosne skogsbær
2 ss lecitin (gjør isen fastere og mer kremet)
1 kopp gresk eller tyrkisk yoghurt
Purely fruit kosttilskudd (kan sløyfes)
2 ss cocosa
en liten dæsj aloe vera
2 ss agavesirup eller honning

Alt has i blender, bærene først, cocosaen til slutt. Serveres umiddelbart (med vaniljesaus), kan toppes med nøtter. Rester kan fryses.

Google er et fint dyr. Når jeg googlet "Mia Gundersen iskrem bær tyrkisk yoghurt" fikk jeg den i den andre lenka jeg fikk opp, den første var denne tråden. :)

Gracella sa for siden:

Tusen takk, TrillTrall!! :)

:blomster:

Det slo meg ikke å google det engang siden det har vært i et ukeblad... nå ble jeg litt flau, hehe

TrillTrall sa for siden:

hehe Jeg googler alt. :) Ungene blir sprø om de spør meg om noe jeg ikke kan svare på umiddelbart for da er svaret alltid:"Vent litt, så skal jeg sjekke på google!" mens jeg strekker meg etter laptopen, hvis jeg ikke har den på fanget da. ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.