< Tilbake til oversikten

Oppstart på Eurodiett 27.02.2012

majken82 sa for siden:

Hei alle sammen :-) Helt ny her jeg å leser forum opp å ned for mest mulig info :)

I morgen starter jeg på Eurodietten å både gleder og gruer meg ....

Med en BMI på 33,2 så håper jeg inderlig at denne kuren fungerer...
Fikk startpakken i posten før helga å er meget spent på produktene..ser det er mange meninger om smak osv :p

Tar gjerne imot gode råd da dette er den SISTE kuren jeg noen gang kommer til å prøve fordi jeg rett å slett har prøvd alt det andre :p

majken82 sa for siden:

Siden jeg da bor på landet (sånn utenfor alt av store byer) så måtte fastlegen min godkjennes av Eurodiett i oslo for å få lov å gi dietten til meg..mye frem å tilbake men fikk det godkjent å fastlegen min har heldigvis kjempestor tro på at denne dietten faktisk fungerer :D Jeg er utnevnt som forsøkskanin av fastlegen min for funker denne dietten så kommer han til å anbefale den videre til flere av sine pasienter :-) Ingen jeg kjenner har gått på ED så jeg kommer til å bosette meg i dette forumet en lang periode fremover :D

tassa69 sa for siden:

Lykke til, dette går nok helt supert, de første tre dagene kan være tunge, jeg ble veldig trøtt hvertfall..., sjokolade drikkene, er HELT klart best kalde:-)))

majken82 sa for siden:

Tusen takk :-) dagen i dag har egentlig har egentlig vært meget spennende å jeg har klart å fått i meg 5 produkter å mye kaninmat :-)

har et spm : kan jeg sprøsteke osteskiver å spise i fase 1 eller er det fyfy ?

Opel Svima sa for siden:

Nei det er ikke det, ihvertfall ifølge det som jeg har forstått :(

Jeg har bestillt meg denne: mjuuugly.blogg.no/1286814445_nringsgjr_planteriket.html

Den skal visst være god når man lager blomkålpopkorn også, så jeg gleder meg til den kommer :D

Lille34 sa for siden:

I boka vi får på kurset står det at ost ikke skal innføres i kostholdet før i fase 3. Velkommen til oss og lykkke til! Dette funker:)

Popp sa for siden:

Velkommen på forumet, Majken og lykke til på ED.
Osteskiver skal man ikke spise i Fase 1 og fase 2.

majken82 sa for siden:

Må bare få si at noen av produktene smaker hinsides helt forjævli :eek:

Så viss noen har lyst å kjøpe noen av de produktene jeg ALDRI kommer til å spise igjen så skal dere gjerne få lov :-)

Har som følger :

2 stk kyllingsupper
1 stk suppe m/ grønnsakssmak/krutonger
1 stk spinat,karse,brokkolisuppe
1 stk creme brulee
1 stk risotto m/ sopp og ost
1 stk semulegryn m/grønnsaker
2 stk vegetarpai
1 stk bar med eple/rosin

pris ? aner ikke ...gi bud :rolleyes:

majken82 sa for siden:

å JA,eurodietten funker den :D vekta har gått ned som dere ser å jeg har krympa både her å der :D:D

Men må nok trikse litt i fase 1 for å overleve siden jeg ikke klarer så mange av produktene ....men skal holde meg til lavkarbo :-)

Noen som vet hvor mye karbo det er max pr dag for å holde seg i ketose ?

Trixiex sa for siden:

Så flink du er. Jeg skal starte til ferdagen og kan svært lite om dette. Håper jeg får god info av legen min.

Moro med oppdateringer. Kom gjerne med flere! Men må si jeg gruer meg litt til disse produktene dersom de ikke er noe gode....

majken82 sa for siden:

Takk :-) Velkommen til Eurodietten du å :-) Vekta går stadig nedover,i dag viste vekta under 90 kilo å da ble det vill jubel :D:D:D

Har en lang vei mot målet mitt,men motivasjonen er på topp :)

Trixiex sa for siden:

Så flink du er! Stå på. Selv synes jeg starten har vært helt problemfri. Litt lite info på hjemmesiden, så hadde litt problemer å vite hva jeg kunne spise når, og hva jeg kunne drikke. Men fikk tak i den brosjyren som gis ut hos eurodietkonsulentene og da hjalp det veldig. Helt utrolig at dette ikke følger med oss som bor i utkanten og går til fastlegen. Skulle tro at eruodiet ønsket kun fornøyde kunder og masse positiv reklame. Men, men er på tredje dagen, men kan ikke si jeg merker noe store omveltninger i kroppen enda. Men det kommer vel etterhvert.

Popp sa for siden:

Gratulerer med nedgangen og passering av 90 tallet, da har vi kommet likt.
Flott BMI du har fått!

eurodietta sa for siden:

Hvordan går det, er litt spent på de som har brukt Eurodiet i noen måneder?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.