Hei alle sammen :-) Helt ny her jeg å leser forum opp å ned for mest mulig info :)
I morgen starter jeg på Eurodietten å både gleder og gruer meg ....
Med en BMI på 33,2 så håper jeg inderlig at denne kuren fungerer...
Fikk startpakken i posten før helga å er meget spent på produktene..ser det er mange meninger om smak osv :p
Tar gjerne imot gode råd da dette er den SISTE kuren jeg noen gang kommer til å prøve fordi jeg rett å slett har prøvd alt det andre :p
Siden jeg da bor på landet (sånn utenfor alt av store byer) så måtte fastlegen min godkjennes av Eurodiett i oslo for å få lov å gi dietten til meg..mye frem å tilbake men fikk det godkjent å fastlegen min har heldigvis kjempestor tro på at denne dietten faktisk fungerer :D Jeg er utnevnt som forsøkskanin av fastlegen min for funker denne dietten så kommer han til å anbefale den videre til flere av sine pasienter :-) Ingen jeg kjenner har gått på ED så jeg kommer til å bosette meg i dette forumet en lang periode fremover :D
Lykke til, dette går nok helt supert, de første tre dagene kan være tunge, jeg ble veldig trøtt hvertfall..., sjokolade drikkene, er HELT klart best kalde:-)))
Så flink du er! Stå på. Selv synes jeg starten har vært helt problemfri. Litt lite info på hjemmesiden, så hadde litt problemer å vite hva jeg kunne spise når, og hva jeg kunne drikke. Men fikk tak i den brosjyren som gis ut hos eurodietkonsulentene og da hjalp det veldig. Helt utrolig at dette ikke følger med oss som bor i utkanten og går til fastlegen. Skulle tro at eruodiet ønsket kun fornøyde kunder og masse positiv reklame. Men, men er på tredje dagen, men kan ikke si jeg merker noe store omveltninger i kroppen enda. Men det kommer vel etterhvert.
Hvordan går det, er litt spent på de som har brukt Eurodiet i noen måneder?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.