< Tilbake til oversikten

1.5 opp

Netti1985 sa for siden:

Jeg starta på lavkarbo igjen forige mandag..... hatt en pause i mange månder...Spiser lavkarbo men har nå gått opp 1,5 kg:O er det normalt å gå opp første uka? pga overgangen? eller hva gjør jeg galt? gjør jo det samme som sist... spiser fiberik (kbekkebrød) men ost på ,makkrel i mtomat,egg,majones,fløte,grønnsaker,nøtter,kjøtt,fisk,

Yrla sa for siden:

Tror ikke det er normalt, nei, men pleier du å gå opp i vekt før mensen, vann, er det kanskje det?

langaard sa for siden:

Mulig at min sambo ikke er helt normal:p men han gikk litt opp i vekt i starten ved omlegging til lchf, for så og gå ned 26kg :)

Marella77 sa for siden:

Kan jeg spørre hvor mange karbo du spiser hver dag? Jeg hadde holdt meg unna fiberrik den første mnd. Også nøtter.

Lykke til videre :)

Netti1985 sa for siden:

vet ikke helt hvor mye..... men ja.... hmmmm i dag har jeg kun spist et knekkebrød men skal slutte med det nå max 1 om dagen til frokost... blir rett å slett deprimet!:(

nellie sa for siden:

Det er ingenting som er unormalt. Du har jo ikke gått opp 1.5 kg fett, så det er nok vann..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.