< Tilbake til oversikten

Har endelig brutt vektplatået

Titania sa for siden:

Etter å ha stått stille på vekta i 10 mnd begynner endelig vektnåla å peke nedover igjen. Veier nå 500 gram under det jeg veide på det laveste for 10 månder siden

HIPP HIPP HURRA !!!!!!!!

langaard sa for siden:

Så flott:D :heia::heia:

rut311 sa for siden:

DET er en deilig følelse:) Grattis! :heia:

Ignite sa for siden:

Utrolig bra, gratulerer med standhaftigheten! :)

Dietta sa for siden:

Så bra - gratulerer :heia::heia:

streber sa for siden:

Herlig:rolleyes::D

Charlott sa for siden:

Ille glad på dine vegne! :heia: :D

Festina lente sa for siden:

Hurra for deg!!!! :heia::heia::heia:

Bøyer meg i støvet over standgaftigheten din!:D

Mimfi sa for siden:

Gratulerer! Og tusen takk for at du deler dette- det er så utrolig mange (inkl meg) som møter platåer og etterhvert gir seg fordi det føles umulig å komme videre!

Matglad sa for siden:

Gratulerer så masse. Har selv hatt slike vektplatåer 3 år på rad. Har gått ned i vekt ca 3 måneder i løpet av hver høst, også har jeg stått stille resten av året. Men sakte men sikkert har jeg jo nådd en vekt jeg er fornøyd med.

Hvis man tenker på lavkarbo som livsstil som handler like mye om helse som vekt, er det jo ingen grunn til å "gi seg" selv om man møter på vektplatåer (selv om det selvsagt er lov å bli veldig motløs, been there - done that).

Har du gjort noen endringer siden platået er brutt, eller er det bare kroppen som endelig har startet vektnedgangen av seg selv?

Rin sa for siden:

:ja: Dette er veldig sant!

Og gratulerer, Titania! Så flott! Jeg har hatt lange platåer selv, vet godt hvor deilig det er når det endelig løsner igjen. :)

siljesfremgang sa for siden:

Dette er jo kjempe bra.
Gratulerer så mye :D

fiaborinorge89 sa for siden:

Gratulerer masse! Det platået er utrolig vanskelig!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.