Ja i dag syns jeg det er kjedelig. Har så grusomt lyst på masse rart med fløte, sjokoladepudding laget av fløte, saus... ja you name it liksom. Men melkeprodukt og vektnedgang her det går ikke i hop.:mad: Savner liksom noe av den maten der i dag....Eller kanskje ikke alt er mat da men snacks(sjokopudding:påh)....jada på tide å ta seg sammen nå tenker jeg.:rolleyes:
Dessverre så er det full stans med en gang her. Selv om jeg drikker mye og gjør som jeg alltid gjør så er melkeprodukt nesten gift å regne for meg.:eek:
Noen som har laget skumkake-lavkarbo? Hvordan er det med den gelatinen, er den lavkarbo? Aner ikke hva det er laget av. Kanskje jeg må google hehe.
Bruker nesten aldri å lage kake med gelatin. Men kunne tenkt meg å prøvd skumkaken som en lavkarbo variant.
Skal prøve meg på skumkake til helga jeg. Da får vi besøk så det er en passende anledning. Så slipper jeg å trykke i meg hele... hvis den blir god da:p.
Jeg lager av og til kakao av kokosmelk også, forøvrig. En boks kokosmelk, kakaopulver etter smak (jeg bruker 2-3 spiseskjeer) og evt. ønsket søtning. Jeg bruker flytende stevia med vaniljesmak, for jeg synes det runder av kokossmaken litt.
Er ikke lett når man får slike lyster... :)
Men her var det jo utrolig mange kjempe gode tips. :D
Skumkake er jo helt nydelig og absolutt lett å lage lavkarbo, og den er jo helt melkefri :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.