< Tilbake til oversikten

Kjedelig

Newstart sa for siden:

Ja i dag syns jeg det er kjedelig. Har så grusomt lyst på masse rart med fløte, sjokoladepudding laget av fløte, saus... ja you name it liksom. Men melkeprodukt og vektnedgang her det går ikke i hop.:mad: Savner liksom noe av den maten der i dag....Eller kanskje ikke alt er mat da men snacks(sjokopudding:påh)....jada på tide å ta seg sammen nå tenker jeg.:rolleyes:

Yrla sa for siden:

Du kan jo lage deg noe snop uten melkeprodukter i, med nøtter, kakao, cocosa, egg, sukrin f.eks.

Newstart sa for siden:

Ja det var faktisk ingen dum ide Yrla:)

Bik sa for siden:

Litt bringebær med fløte og sukrin skader ikke....ikke meg i hvertfall. Har brukt mye fløte disse mnd uten at det har påvirket. Men det er meg da ;)

Ellers er jo "Vivians nøttegodt" nydelig :)

Rin sa for siden:

Kokosmelk-pannacotta, eggemelk-sjokolademousse? :)

Newstart sa for siden:

Dessverre så er det full stans med en gang her. Selv om jeg drikker mye og gjør som jeg alltid gjør så er melkeprodukt nesten gift å regne for meg.:eek:

Men... bringebær å fløte er snadder hehe:p

Newstart sa for siden:

Namnam....:D

elien sa for siden:

Å disse nøttene er bare helt fantastike, støtter det:D

Elin

Livsglede sa for siden:

Stivpisk noen eggehviter og rør så inn proteinpulver med sjokoladesmak, wola........ søtsuget forsvinner og metter litt og:D

Lag deg bountymasse uten fløte og ha denne i fryseboksen klar til å dyppe noen biter i sukkerfri sjokolade.

Eller hva med en smoothie:p

babydoll sa for siden:

Jeg var sinnsykt snopsjuk nå, men jeg spratt i treningstøyet og gjorde en runde 30 day shred. Nå er alt søtsug borte, så det anbefales :D

langaard sa for siden:

Veldig smart Babydoll! Jeg opplever også at suget forsvinner når jeg trener:_punk:

babydoll sa for siden:

Ja det blir liksom to i en smekk det :D

langaard sa for siden:

Yessss:D

Newstart sa for siden:

Noen som har laget skumkake-lavkarbo? Hvordan er det med den gelatinen, er den lavkarbo? Aner ikke hva det er laget av. Kanskje jeg må google hehe.
Bruker nesten aldri å lage kake med gelatin. Men kunne tenkt meg å prøvd skumkaken som en lavkarbo variant.

Mariann S sa for siden:

Har ikkje laga skumkake, men gelatin har 0 karber :)

Newstart sa for siden:

Da skal jeg prøve den en dag også :D

VSB sa for siden:

Jeg laget kokosboller og de ble gode i hvert fall. Samme oppskrift, bare fasongen som varierer.

ibsan sa for siden:

Har du oppskriften til denne? Hadde vært digg å prøvd ut! :)

Newstart sa for siden:

Skal prøve meg på skumkake til helga jeg. Da får vi besøk så det er en passende anledning. Så slipper jeg å trykke i meg hele... hvis den blir god da:p.

babydoll sa for siden:

Jeg lager av og til kakao av kokosmelk også, forøvrig. En boks kokosmelk, kakaopulver etter smak (jeg bruker 2-3 spiseskjeer) og evt. ønsket søtning. Jeg bruker flytende stevia med vaniljesmak, for jeg synes det runder av kokossmaken litt.

siljesfremgang sa for siden:

Er ikke lett når man får slike lyster... :)
Men her var det jo utrolig mange kjempe gode tips. :D
Skumkake er jo helt nydelig og absolutt lett å lage lavkarbo, og den er jo helt melkefri :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.