Viss man skal ned i vekt, er jo det å ta bilde en kjempemotivasjon. Men dersom man tar bilde for ofte virker fremgangen treg ( i mitt hode ) så hvor ofte tar dere bilde? 1 gang i mnd? Eller oftere? Jeg skal ikke ned mer enn 6-7kg, og går på lavkarbo av andre grunner. Men det skal være 7kg kun i fett, så kommer til å synes en del likevel. Har ca 4mnd til å prikke inn en synbar sommerkropp.
Jeg tok bilde for 2 dager siden (da jeg begynte på lavkarbo), og tenker 1 bilde pr. 3 eller 4 uke.
Tar hver mnd. Men for deg som bare skal ned så lite, så holder det kanskje sjeldnere også. Viktigste er vel at man bruker samme innstillinger og sted/posisjon hver gang. Skal du ha synlig endring til sommeren? Sjekk da ut sideplanke og plankeøvelser...de fungerer veldig bra etter en 2-3 måneders jobbing 3-4 ganger pr uke.
jo men har du feks holdt på 2 mnd og ikke gått ned noe særlig er det kanskje ikke vits i å ta noen bilder..? Men raser man ned 20 kg på noen få mnd så viser det kanskje godt. Spørs jo hvilket utgangspunkt man har.
Om man omformer fettet til muskler kan man jo til og med gå opp i vekt, men man ser slankere og bedre ut.. Så du får jo bare knipse når du føler for det, en gang i mnd kanskje?:)
haha, skal prøve! Blir litt ventetid da...men du vet, "den som venter på noe godt" :rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.