< Tilbake til oversikten

Hvor ofte tar man bilder?

Jaudaa sa for siden:

Viss man skal ned i vekt, er jo det å ta bilde en kjempemotivasjon. Men dersom man tar bilde for ofte virker fremgangen treg ( i mitt hode ) så hvor ofte tar dere bilde? 1 gang i mnd? Eller oftere? Jeg skal ikke ned mer enn 6-7kg, og går på lavkarbo av andre grunner. Men det skal være 7kg kun i fett, så kommer til å synes en del likevel. Har ca 4mnd til å prikke inn en synbar sommerkropp.
Jeg tok bilde for 2 dager siden (da jeg begynte på lavkarbo), og tenker 1 bilde pr. 3 eller 4 uke.

Bik sa for siden:

Ville ventet litt mer. Kanskje to mnd.....eller enda mer. Men det er jo opp til en hver :)

Albatross sa for siden:

Jeg tar bilder når jeg kommer ned x antall kg :)

ToreH sa for siden:

Tar hver mnd. Men for deg som bare skal ned så lite, så holder det kanskje sjeldnere også. Viktigste er vel at man bruker samme innstillinger og sted/posisjon hver gang. Skal du ha synlig endring til sommeren? Sjekk da ut sideplanke og plankeøvelser...de fungerer veldig bra etter en 2-3 måneders jobbing 3-4 ganger pr uke.

Jaudaa sa for siden:

For meg er det viktigere å ha en kropp man er fornøyd med, uavhengig av kg :)

Ja, plankeøvelser e bra! Tar sinnsykt på magen, har tenkt å begynne å trene styrke. Prøve å bygge litt muskler :)

senorita sa for siden:

jo men har du feks holdt på 2 mnd og ikke gått ned noe særlig er det kanskje ikke vits i å ta noen bilder..? Men raser man ned 20 kg på noen få mnd så viser det kanskje godt. Spørs jo hvilket utgangspunkt man har.

Om man omformer fettet til muskler kan man jo til og med gå opp i vekt, men man ser slankere og bedre ut.. Så du får jo bare knipse når du føler for det, en gang i mnd kanskje?:)

Jaudaa sa for siden:

Jeg skal ikke rase ned, men stramme opp ;) hehe

Men godt poeng, tror jeg tar 1 gang i mnd jeg, har tatt ett, så om noen mnd skal jeg legge ut alle på forumet. Så får vi se om dere er fornøyde :)

akas sa for siden:

Det viktigste er jo at DU blir fornøyd! :ja:

Jaudaa sa for siden:

Det er helt sant. Men blir enda mer glad når andre sier jeg ser bra ut :) hehe

senorita sa for siden:

Ta på deg en sexy boxer så blir vi sikkert fornøyde, hehe ;P

Jaudaa sa for siden:

Da må du spesifisere hvordan en sexy boxer ser ut ;) stiller opp jeg:cool:

senorita sa for siden:

Haha ;) Surprise me ;)

Jaudaa sa for siden:

haha, skal prøve! Blir litt ventetid da...men du vet, "den som venter på noe godt" :rolleyes:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.