Jeg er ny her og skal nå starte ketolysekur.
Jeg ble slankeoperert i 2007, gikk ned 75 kilo og var lykkelig i nesten 5 år. hehe
Så har jeg gått opp 10-15 kilo grunnet plass til mere mat i magen etterhvert og tilbakefall til gamle rutiner. (sukker)
Starter nå ketolyse/lchf for å komme med ned i mine deilige små bukser igjen. hehe
Skulle gjerne delt erfaringer med andre vektopererte.
Jeg er DS operert i 2004, gikk ned masse. Men på grunn av store bivikninger å andre problemer så måtte jeg begynne med en del medisiner som gjorde jeg la på meg mye. + at jeg ikke var så nøye med hva jeg puttet i meg.
Begynte med lavkarbo i 2010,å har vært litt av og på. Men siden jeg startet på lavkabo har jeg tatt av rundt 22 kg. Med en gang jeg spiser vanlig så fyker vekten opp. Jeg har det bedre i "vontene" når jeg spiser lavkarbo.
Nå har jeg i det siste opplevd en del stressende psykiske påkjenninger, å det er ikke godt hverken på kropp eller vekt. Men jeg kan ikke annet enn å prøve.
Jeg er ingen ekspert, men les mye. Det er mye godt lesestoff her inne. Å lykke til.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.