Jeg har måttet gått over til Lindberg fra Atkins da jeg har blitt gravid...
men jeg synes det er så mye å sette seg inn i når jeg nettopp har satt meg inn i atkins :(
skal man ikke bruke bacon på Lindberg??
hvor kan jeg finne oppskrifter som passer på Lindberg??? jeg vet om lenabeatrice men det er jo atkins hun går på :(
jeg er også kresen så trenger oppskrifter som ikke inneholder så mye rart.. jeg spiser ikke nøtter, hva kan jeg spise istedet ?? jeg spiser ikke bønner, ikke avokado å er ikke så begeistret for grovt brød....
Om du har satt deg inn i Atkins, hvorfor ikke gå over på vedlikeholdskostholdet hans? Det er beskrevet i boken, og ligger ganske tett opp til Lindberg.
Hvorfor spiser du ikke bønner og nøtter? Tåler du det ikke, eller liker du det ikke?
Ja, enig med Photos gode tips, gå videre i atkins faser. Bacon er lov men jeg ville ikke spist det sammen med stivelsesholdig mat som brød, og frø kan brukes istedenfor nøtter. Man må ikke spise hverken frø eller nøtter. Tips: prøv tahini, som er moste frø. Den fra Monki er fersk og god, og på internasjonale butikker finnes rå og veldig rennende type som kan brukes som dressing eller som saus. Husk salt på. Mandler fåes også most til smør fra samme merke. Men nøtter kan du riste selv og krydre, det er godt. Du kan også lage brente mandler med tagatosesukker, og kjøpe nøttemel billig på iherb og bake kjeks etc med. Hvis du tåler nøtter da.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.