nellie sa for siden:
Er det noen som har satt opp meny for Valentinesdagen?
Og som har lyst til å dele?
Trenger inspirasjon!:D
nellie sa for siden:
Er det noen som har satt opp meny for Valentinesdagen?
Og som har lyst til å dele?
Trenger inspirasjon!:D
nellie sa for siden:
Jeg vurderer
Denne
Eller kanskje denne
Kanskje asparges med spekeskinke til forrett? Men aner ikke hva jeg skal ha til middag?!
Det er ikke bare-bare!
Kanutten sa for siden:
Valentindagen er seff irsk!!! Etter st Valentine. Jeg har vært i gravkammeret hans. Det var en irsk prest. Hva irske prester liker vet jeg ikke, men irsk mat som serveres er renskåret kjøtt, kokt sammen med løk, gulrot og timan. Gjerne en klunk mørkt øl. Snadder! Serveres med potetmos ev brokkoli.
nellie sa for siden:
Høres ikke bad ut!:D
Dessert da?
Kanutten sa for siden:
Dessert i irland har jeg aldri spist, men en mørk mousse med grovhakkede valnøtter og mørke sjokkisbiter med pernillekrem får meg til å sikle.
Carisma sa for siden:
Det blir salmalaks med lime og soya og ingefær i morra. Ikke egentlig pga valentine, men det passer jo fint at det er det.
nellie sa for siden:
Vurderer salmalaks på akkurat samme måten selv!
Momse sa for siden:
Her blir det ikke noe forrett, men entrecote med foreløpig ukjent tilbehør til hovedrett. Til dessert blir det sjokolademousse og lemon ice ;)
TrillTrall sa for siden:
Jøss. :_oy: Feirer dere Valentinsdagen!? Her strekker det seg til en sms med "Elsker deg alle dager, ikke bare i dag" eller noe sånt.
Carisma sa for siden:
Nope, vi klarer aldri huske sånt. :o. Vi ble sammen på en kjempeenkel dato, og ikke engang det klarer vi å huske å feire. :flau:
TrillTrall sa for siden:
hehe Lille Gubben husker jo aldri årsdagene, men jeg pleier å sende ham en sms (vi bor ikke sammen!) med noe sånt som "Gratulerer med dagen! smask smask Tenk så fort årene går, nå har det gått X år! smask smask" :lol:
Men til 10-årsdagen må vi vel finne på noe litt ekstra kanskje. :ja:
streber sa for siden:
En søt sms, noen ganger roser-ellers feirer vi ikke valentines dag. Er så mange slike dager at vi gidder ikke markerer den så veldig:)Jobber i morgen kveld, han både dag og kveld:o
nellie sa for siden:
Hvis man kaller å lage litt ekstra god middag for feiring, så gjør vi det.:p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.